اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تأکید کرد

معرفی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به رشادت‌ها و دستاوردها و برکات دوران دفاع مقدس بر معرفی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید تأکید کرد.

معرفی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی، ترویج فرهنگ مقاومت و پیروزی ایرانیان در طول هشت سال دفاع مقدس را یکی از جرقه‌های بیداری اسلامی در جهان برشمرد و گفت: درحال حاضر بیش از 20 سال از پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق می‌گذرد و هر سال به رسالت مسئولان و متولیان کشور برای پاسداشت خون شهدا و حفظ و معرفی ارزش‌های دفاع مقدس ایران به نسل سوم و چهارم انقلاب افزوده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در ارتباط با رویکرد برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در رأس برنامه‌های فرهنگی سپاه قرار دارد، معرفی واقعیت‌ها، رشادت‌ها و مفاهیم جنگ تحمیلی به نسلی است که آن روزها را ندیده‌اند و با حال و هوا و باورهای رزمندگان و بسیجیان آن دوران خیلی آشنا نیستند.

وی عنوان کرد: اکنون ما به‌عنوان متولیان دفاع همه جانبه از کشور وظیفه داریم تا با روایات جنگ در قالب نمایشگاه، یادواره، همایش، شب خاطره و ... بسیجیان گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل سومی‌ها و نسل چهارمی‌های انقلاب به تصویر بکشیم و این مردان اسطوره‌ای را جایگزین الگوها و قهرمانان پوشالی جوانان و نوجوانان کنیم و خوشبختانه نظرسنجی و پژوهش‌های میدانی از بازدیدکنندگان و افرادی که در برنامه‌های این ایام حضور می یابند حاکی است که تا حد چشمگیری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انجام رسالت سنگینی که برعهده داریم، موفق بوده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نمایشگاه فرهنگی «الی بیت‌المقدس» افزود: این نمایشگاه خلاصه‌ای از واقعیت‌های جنگ دیروز و جنگ امروز را به تصویر می‌کشد که تعمق و تفکر در هریک از بخش‌های نمایشگاه حتی خاکریزها و سنگرهایی که شبیه‌سازی شده است می‌تواند ما را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مصمم‌تر از همیشه کند.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول