اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 10 محرم:

هویت دفاع مقدس پاسداری از ارزش‌ها و حریم انقلاب است

فرمانده تیپ 10 محرم شهرستان شاهرود گفت: هویت دفاع مقدس، پاسداری از ارزش‌ها و حریم انقلاب بوده و دفاع مقدس با کربلا و امام حسین (ع) گره خورده است.

هویت دفاع مقدس پاسداری از ارزش‌ها و حریم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی ابراهیمی‌نیا امشب در مراسم شبی با شهدا که با حضور مردم بیارجمند برگزار شد، اظهار کرد: فرمانده کل قوا در آن زمان، بنی‏‌صدر خائن بود که می‌گفت زمین را می‌دهیم و زمان را از شهدا می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: ابتدای جنگ مشکلات زیادی داشتیم و 22 هزار کیلومتر از خاک ایران از قبیل هویزه، خرمشهر و آبادان را بنی‏‌صدر تصرف کرده بود.

فرمانده تیپ 10 محرم شهرستان شاهرود گفت: صحنه‌های واقعی جنگ را فقط رزمندگانی که آن را تجربه کرده‌اند، می‌توانند درک کنند.

این مسئول اظهار کرد: هویت دفاع مقدس، پاسداری از ارزش‌ها و حریم انقلاب است و ما باید شهیدان را هرگز فراموش نکنیم.

ابراهیمی‌نیا یادآور شد: وظیفه تک تک مردم زنده نگه داشتن یاد شهداست و ما باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

دفاع مقدس در زمینه‏‌های مختلف ثمرات فراوانی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ فرماندار شهرستان سمنان نیز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب و گران‏بهایی برای واکاوی و بازشناسی حماسه سترگ و عظیم ملتی است که با هدایت و حمایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با ایثار و مقاومت و سلحشوری رزمندگان غیور میهن اسلامی افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‏‌های جهانی به‌ ویژه آمریکای جنایت‏کار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت ستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‏‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

حسن سعدالدین ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس با پایداری ایران اسلامی، برخاسته از روح وحدت و ایمان با رهبری حضرت امام خمینی (ره) احیاگر مکتب سازنده و نهضتی آرمان‏گرا شد که نتایج آن در سال‏‌های اخیر با بیداری اسلامی در کشورهای مختلف کاملاً قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ما در زمینه‏‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‏‌های مادی دنیاپرست آن را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی‏شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‏‌آفرینی را در نسل‏‌های بعد بر جای خواهد گذاشت.

فرماندار شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای شهرستان سمنان و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌‏ای و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی افزود: همه ما پاسدار خون شهدا بوده و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را به نسل‏‌های جوان و آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول