اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

استقبال زائران اروپایی از زیارت یادمان شلمچه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: ارزش یادمان شلمچه به قدری است که حتی از کشور‌های غیرمسلمان و اروپایی همچون آلمان، ایتالیا و انگلیس از این یادمان بازدید می‌کنند.

استقبال زائران اروپایی از زیارت یادمان شلمچه

عادل فرهانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته است آمادگی صد در صد جهت پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور را داریم.

وی عنوان کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری یادمان شلمچه منطقه‌ای از بهشت است و بر این اساس از چند ماه گذشته جلسات مختلفی با حضور مسئولین شهرستان جهت آماده سازی این یادمان صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: با توجه به اینکه کاروان‌های بسیاری جهت بازدید از یادمان شلمچه به خرمشهر سفر می‌کنند تمهیدات لازم در خصوص مسائل رفاهی و بهداشت و درمان را در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمادگی آن را داریم که روزانه از 5 تا 7 هزار دانش آموز دختر و پسر که از مدارس مختلف کشور که جهت بازدید از یادمان شلمچه به این منطقه سفر می‌کنند استقبال کنیم.

فرهانیان عنوان کرد: با توجه به تجاربی که از سال‌های قبل داریم نواقص موجود در یادمان‌ها را برطرف کرده‌ایم.

وی گفت: ارزش یادمان شلمچه به قدری است که حتی از کشور‌های غیر مسلمان و اروپایی همچون آلمان، ایتالیا و انگلیس از این یادمان بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه سال گذشته 900 نفر از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان از یادمان شلمچه بازدید کردند متذکر شد: زوار بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس جهت بازدید از یادمان شلمچه به این منطقه سفر می‌کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: قطعا حضور کاروان‌های راهیان نور در سال جاری به مراتب بیشتر از سال گذشته است به همین بابت تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/72015/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول