اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان خبر داد

فعالیت سپاه در 21 عرصه مختلف شهری و روستایی

فرمانده سپاه شهرستان سمنان از فعالیت سپاه در 21 عرصه مختلف شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت سپاه در 21 عرصه مختلف شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار شهرستان سمنان، بخشدار مرکزی سمنان، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه سمنان، شورای اسلامی روستای دلازیان و رئیس شورای بخش مرکزی سمنان و جمعی از اهالی روستا، خانه عالم روستای دلازیان افتتاح شد.

علی‏‌نقی همتی، فرمانده سپاه شهرستان سمنان در خصوص ساخت این مرکز گفت: سپاه پاسداران با تعریف ارائه خدمات در حوزه‎های مختلف شهری و روستایی در 21 عرصه فعالیت دارد.

وی این عرصه‏‌ها را محرومیت‎زدایی، برگزاری اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و ... اعلام کرد و گفت: سپاه به نوعی کمک‎یار دولت در تحقق‎بخشی از برنامه‎های سنگین عمرانی و فرهنگی کشور است.

این مسئول افزود: در همین راستا، با همکاری بخشداری مرکزی سمنان و شورای اسلامی روستا دلازیان در واگذاری زمین این طرح در مدت سه ماه و با اعتباری معادل 350 میلیون ریال افتتاح و آماده بهره‎برداری است که پس از تجهیز با حضور و استقرار روحانی از مزایای معنوی و دینی و فرهنگی این مرکز مردم شریف و ولایت‎مدار روستای دلازیان بهره‎مند خواهند شد.

رمضانعلی نوچه‎ناسار، بخشدار مرکزی سمنان نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه عالم سمنان گفت: روستای دلازیان از روستاهای بخش مرکزی است که در فاصله هشت کیلومتری جنوب شهر سمنان قرار دارد.

وی تصریح کرد: این روستا طبق آخرین سرشماری در سال 90 دارای 31 خانوار و نزدیک به 70 نفر جمعیت ثابت است که در ایام تعطیلات و در مناسبت‎های ملی و مذهبی شاهد حضور چندین برابری جمعیت این روستا و حضور اهالی ساکن در شهر سمنان در طول سال هستیم.

این مسئول ادامه داد: با افتتاح این مرکز، برنامه‎‎‎های فرهنگی و مذهبی رونق بیشتری خواهد داشت و بخشی از نیازهای معنوی اهالی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول