اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی تربت حیدریه:

دشمن در جنگ نرم حتی از کودکان ما هم غافل نیست

رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه گفت: دشمنان این مرز بوم در جنگ نرم خود حتی از کودکان ما غافل نشده و سعی دارند تا از طریق اسباب‌بازی فرهنگ خود را به کودکان القا کنند.

دشمن در جنگ نرم حتی از کودکان ما هم غافل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، بهره‌برداری از پنجمین مهد قرآنی رسالت عصر امروز با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان، مدیر موسسه قرآنی زلال نور و برخی مسئولین برگزار شد.

داریوش وکیلی، رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه در این مراسم اظهار داشت: مهد کودک نقش موثری در آشنایی کودکان با ارزش‌های اسلامی دارد و مهدهای کودک باید همراه با تعلیم، معارف دینی و قرآنی را با زبان کودکانه به کودکان بیاموزند.

وی با بیان اینکه اگر کسی در کودکی با آموزه‌های دینی انس بگیرد در نوجوانی و جوانی از بسیاری خطرها در امان می‌ماند، اظهار داشت: دشمنان این مرز بوم در جنگ نرم خود حتی از کودکان ما غافل نشده و سعی دارند تا از طریق اسباب‌بازی فرهنگ غرب را به کودکان القا کنند که خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

وکیلی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت کودکان در مهدهای کودک سپری می‌شود، گفت: مربیان مهد کودک نقش موثری در آشنایی کودکان با آموزه‌های دینی، اسلامی دارند و باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی بیان داشت: درحال حاضر 27 مهد شهری و 54 مهد روستایی و پنج مهد قرآنی در شهرستان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه یادآور شد: مهد قرآنی رسالت با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیون ریال و اجاره ماهیانه پنج میلیون ریال و با پذیرش 70 کودک فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/2202/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول