اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) اصفهان:

اصلاح سبک زندگی از مهم‌ترین سلاح‌های پیروزی در جنگ فرهنگی و اقتصادی است

مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) اصفهان گفت: برای مصون ماندن نظام و انقلاب اسلامی باید سبک زندگی اسلامی را در جامعه احیاء کنیم.

اصلاح سبک زندگی از مهم‌ترین سلاح‌های پیروزی در جنگ فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن طالب‌پور بعد از ظهر امروز در نشست بصیرت عمومی که با حضور خواهران بسیجی حوزه‌الزهراء در بیت‌العباس سمیرم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، جنگ علیه ایران و اسلام بود و همه دست به دست هم دادند تا این نظام نوپا را ساقط کنند و از پای درآورند.

وی افزود: در طول دوران دفاع مقدس توانستیم از 12 کشور دنیا که عراق را حمایت می‌کردند اسیر جنگی و از 40 کشور دنیا غنیمت جنگی بگیریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه دشمن در این جنگ سه هدف نظامی، سیاسی و اقتصادی را دنبال می‌کرد، گفت: یکی از اهداف نظامی و اقتصادی دشمن  فروش اسلحه و مهمات بود چرا که آمریکا بزرگ‌ترین تولیدکننده و فروشنده سلاح‌های کشتار جمعی در دنیا است که از طریق راه انداختن جنگ می‌تواند سلاح‌های تولیدی خود را به فروش برساند.

وی، سقوط نظام اسلامی و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و الگو شدن کشور ایران را از مهم‌ترین اهداف سیاسی دشمن در جنگ تحمیلی برشمرد و تصریح کرد: فروش اسلحه و جذب پول کشورهای عربی، تسلط بر منابع انرژی ایران از قبیل نفت و گاز، تسلط بر جلگه خوزستان و زمین‌های حاصلخیز منطقه از دیگر اهداف دشمن در جنگ عراق علیه ایران بود.

طالب‌پور با اشاره به اینکه جنگ دوران دفاع مقدس دو هزار و 886 روز به طول انجامید، اضافه کرد: دستاور ما از این جنگ نابرابر عزت، امنیت، اقتدار و آرامش کنونی است.

وی تصریح کرد: آمریکا در سال 66 دو سال قبل ازپایان جنگ وقتی مقاومت مردم ایران را دید تحقیقات خود را آغاز کرد و نخستین عامل پیروزی ایرانیان را دین، قرآن و اهل بیت دانست.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ایران الگوی عملی از کربلا و عاشورا است، تصریح کرد: به اعتراف پژوهشگران آمریکائی دومین عامل پیروزی ملت ایران روحانیت، مرجعیت و در راس آن ولایت و رهبریت است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل امام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز وحدت مردم اذعان داشت: دشمن که دید از طریق جنگ سخت نمی‌تواند بر کشور ما تسلط پیدا کند اکنون با جنگ نرم در پی تضعیف جایگاه رهبری و کم رنگ کردن دین در خانواده‌ها است.

طالب‌پور نیز تحریم اقتصادی کشور ایران را نیز از دیگر برنامه‌های دشمن در کشور ما دانست و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری برای اینکه بتوانیم در جنگ فرهنگی و اقتصادی پیروز شویم باید سبک زندگی را اصلاح کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم ضد ارزش کردن ارزش‌ها و ارزش کردن ضد ارزش‌ها است برای مصون ماندن نظام و انقلاب باید سبک زندگی اسلامی در جامعه احیا شود.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول