اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

جانشین انتظامی استان ایلام مبارزه با مواد مخدر را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و مردم دانست.

مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادها و همچنین مشارکت آگاهانه مردم سهم بسزایی در کاهش و پیشگیری از گسترش مواد مخدر در سطح کشور دارد.

وی افزود: استفاده از مواد مخدر سنتی به صنعتی خطرناک است برخی افراد برای غنی‌ کردن اوقات فراغت و با توصیه‌های دوستان ناباب به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا می‌کنند که برای نسل جوان و فرهیخته کشور خطرناک است.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: امروز مصرف مواد مخدر به ویژه در مورد جوانان یکی از نگرانی‌های والدین محسوب می‌شود و یکی از روش‌های مهم پیشگیری از اعتیاد آگاه بودن مردم از خطرات و مضرات مصرف مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها نقش حیاتی و کلیدی در بروز اعتیاد و یا پیشگیری از آن دارند که باید به صورت جدی مد نظر خانواده‌ها قرار گیرد.

سماواتی افزود: جوانانی که پیوند قوی و مثبتی با خانواده‌هایشان دارند کمتر به گروه‌های دوستی که صرفا حول محور مصرف مواد مخدر شکل می‌گیرند، می‌پیوندند.

این مسئول گفت: باید به منظور ایجاد عزم و اراده ملی در راستای برخورد با مافیای مواد مخدر و ریشه‌کنی آن در جامعه تلاش زیادی انجام گیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی به دلیل شرایط خاص اجتماعی و موقعیت جغرافیایی با مواد مخدر دست به گریبان است و نیروی انتظامی در این راستا شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/2246/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول