اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز رشد واحدهای فن‌آور دانشگاه آزاد قزوین برگزار می‎کند

دومین جشنواره ایده‎های برتر دانش‎بنیان در قزوین

دومین جشنواره ایده‎ تا پدیده در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با همکاری مرکز رشد واحدهای فن‌آور آبان ماه برگزار می‌شود.

دومین جشنواره ایده‎های برتر دانش‎بنیان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، رئیس مرکز رشد واحدهای فن‌آور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این خصوص گفت: به دنبال برگزاری موفق اولین جشنواره ایده تا پدیده و استقبال چشم گیر دانشجویان و فارغ‎التحصیلان دانشگاه از این جشنواره، دومین جشنواره ایده تا پدیده در سه بخش مسابقه، کارگاه‎های آموزشی و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

سعید اسماعیلی ادامه داد: همچنین این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان دانشگاهیان، گردآوری ایده‌های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح استان، توسعه و ترویج ایده‎پردازی و ایده‎پروری، فراهم کردن زمینه برای ایجاد کسب و کارهای دانش‎بنیان و نوآور، شناسایی، ارزیابی، تشویق و حمایت از صاحبان ایده‎های خلاقانه با رویکرد تجاری‎سازی نوآوری‎ها و در نهایت حرکت در راستای تحقق دانشگاه‎های کارآفرین که از مهم‎ترین آرمان‎های این دانشگاه است برگزار می‌شود.

اسماعیل‌زاده بیان داشت: در بخش مسابقه علاقه‎مندان می‎توانند در هر یک از سه قسمت «ایده‎های دانش‎بنیان»، «طرح کسب و کار» و «محصولات نوآورانه» شرکت کنند و آثار ارسالی به طور مجزا در هر یک از سه قسمت داوری شده و در اختتامیه جشنواره به برترین‎ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: در راستای افزایش توانایی شرکت‎کنندگان جشنواره در مباحث کارآفرینی دانش‎بنیان، مرکز رشد واحدهای فن‌آور در نظر دارد چهار کارگاه آموزشی توسط استادان مجرب کشور برگزار کند.

اسماعیل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد تعامل میان ایده‎پردازان، کارآفرینان و سرمایه‎گذاران و همچنین فراهم کردن زمینه حمایت از ایده‎های اقتصادی و مبتنی بر دانش و فهم، نمایشگاه جانبی جشنواره در روز اختتامیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول