اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعلام کرد

حمایت دانشگاه آزاد قزوین از تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حمایت و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و مرکز رشد واحدهای فن‌آور در این راستا حرکت می‌کند.

حمایت دانشگاه آزاد قزوین از تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی بیان داشت: به لطف خداوند هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مزار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، سال تحصیلی جدید را آغاز کردیم چراکه این شهدای گرانقدر با هدف حفظ استقلال، عزت و سربلندی نظام و انقلاب جان‌فشانی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه خطاب به نخبگان این دانشگاه گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا به دست شما نخبگان صورت می‌گیرد.

وی سپس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری چند روز پیش در خصوص اقتصاد بدون نفت فرمودند که اگر برای رسیدن به اقتصاد بدون نفت تلاش می‌کردیم امروز با وجود چنین تحریم‌هایی این گونه به مشکل برنمی‌خوردیم.

موسی‌خانی تصریح کرد: اگر قرار است کشور استقلال پیدا کند تنها راه آن شما نخبگان دانشگاهی هستید که می‌توانید موجب نجات، سربلندی و تغییر سرنوشت کشور شوید.

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی در پایان افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را حاصل زحمات مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان پرتلاش این دانشگاه دانست.

وی گفت: امروز مسئولان نظام همچون دولت محترم و مجلس شورای اسلامی با حمایت از تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و راه‌اندازی مراکز رشد و فن‌آور در دانشگاه‌ها در راستای سربلندی نام مقدس ایران در جهان گام برمی‌دارند.

موسی‌خانی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز با حمایت و راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان و مرکز رشد واحدهای فن‌آور در این راستا حرکت می‌کند.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول