اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان:

نشر نیکوکاری در سطوح مختلف جامعه نابسامانی‌ها را کاهش می‌دهد

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان گفت: نشر نیکوکاری در سطوح مختلف جامعه نابسامانی‌ها و آسیب‌ها را کاهش و معنویت، رشد و بالندگی را برای اجتماع به ارمغان می‌آورد.

نشر نیکوکاری در سطوح مختلف جامعه نابسامانی‌ها را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، تیمور کرمی مقدم ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری در محل کمیته امداد این شهرستان با تبریک گرامیداشت دفاع مقدس، با بیان اینکه رشادت و گذشت شهدا در دفاع مقدس را نباید فراموش کنیم، اظهار کرد: اگر امروز با آرامش به امور زندگی می‌پردازیم، به خاطر خون‌ هزاران شهید، ایثارگری جانبازان و رنج دوران اسارت آزادگان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان شهدا باشیم، تصریح کرد: همه موظف هستیم از آرمان‌ها و اهداف شهدا و امام خمینی(ره) با تمام توان صیانت کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان ابراز کرد: نشر نیکوکاری در سطوح مختلف جامعه نابسامانی‌ها و آسیب‌ها را کاهش و معنویت، رشد و بالندگی را برای اجتماع به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه با فعالیت چشمگیر کمیته امداد، افراد زیادی از جامعه خودکفا شدند، تصریح کرد: این نهاد در مناسبت‌های مختلف با برنامه‌های گوناگون و مهیا کردن زمینه فعالیت مددجویان زیر پوشش با همگرایی بی‌شائبه مردم نیکوکار رشدی فزاینده دارد.

کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه نهادینه شدن احسان و یاری نیازمندان سبب نزول برکات پروردگار در جامعه می‌شود، ابراز کرد: مساعدت‌های مردم خیر برای امور متفاوت در مناسبت‌ها، وحدت و همدلی را تقویت و سبب، تحکیم و تعمیق بنیان خانواده‌ها در برابر هجوم‌ دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

وی جشن‌ ملی نیکوکاری را نمونه‌ای از وحدت و حماسه‌آفرینی ملت همیشه در صحنه ایران خواند و گفت: مردم در همه عرصه‌ها با توکل به خدا، توسل ‌اهل‌ بیت(ع) و تبعیت محض از ولایت با مشارکت خود حماسه‌‌‌های بی‌بدیلی را خلق می‌کنند.

مدیر کمیته امداد تویسرکان در بخشی دیگری از سخنانش با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های ارزشی کشور هستند، تأکید کرد: همه باید سعی کنیم در راستای یاری دانش‌آموزان محروم برای مجهز شدن به علم، وارد شویم.

وی متذکر شد: جشن معنوی و ملی نیکوکاری در سال جاری با عنوان « مهر در انتظار مهر حماسی » در روز چهارشنبه 10 مهرماه در مدارس تویسرکان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

کرمی‌مقدم نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌ها برای مشارکت دانش‌آموزان به مدارس ارسال خواهد شد.

وی تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان را 720 نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: 30 درصد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن نیکوکاری به محرومان زیر پوشش کمیته امداد و مابقی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با اشاره به ایجاد پایگاه جشن نیکوکاری برای دریافت کمک مردم در کل مدارس تویسرکان، گفت: به منظور جمع‌آوری مساعدت‌های دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری سال جاری 12 هزار پاکت در مدارس سطح شهرستان داده می‌شود.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول