اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل

گازرسانی به روستای گلوجه خلخال به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار اردبیل گازرسانی به روستای گلوجه از توابع بخش مرکزی خلخال به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به روستای گلوجه خلخال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: همزمان با هفته دفاع مقدس عصر امروز استاندار اردبیل با حضور در روستای گلوجه طرح گازرسانی در این روستای را به بهره‌برداری رساند.

در این مراسم اکبر نیکزاد با تقدیر از خدمات شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: گازرسانی در منطقه خلخال به مراتب سخت‌تر از دیگر مناطق استان است.

وی تصریح کرد: بیش از 19 طرح گازرسانی در روستاهای خلخال در حال انجام است که در هفته بسیج گازرسانی پنج روستا به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: برای گازرسانی به روستای گلوجه که در 17 کیلومتری بخش مرکزی خلخال واقع شده 60 علمک به کار گرفته شده که در مجموع بیش از سه کیلومتر شبکه کار شده و پنج میلیارد ریال برای گازرسانی به این روستا هزینه شده است.

وی از شرکت گاز استان خواست تا در گازرسانی به مناطق محروم، سردسیر و کوهستانی استان تسریع کند.

استاندار اردبیل به اتفاق نماینده مردم خلخال و کوثر در روستای طولش از توابع بخش مرکزی خلخال نیز حضور یافت و راه میان‌گذر روستای طولش را افتتاح کرد.

در این مراسم نیکزاد گفت: راه چند روستای دیگر از این روستا رد می‌شود که خاکی بودن این مسیر موجب مشکلات فراوانی برای اهالی روستا بود که با آسفالت کمتر از یک کیلومتر در تردد روستاییان نیز تسهیل شد.

استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به خلخال یک واحد تولیدی و پرواربندی گوساله 100 رأسی در روستای گورانسراب خلخال را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/62008/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول