اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور مطرح کرد ‌

‌گسترش حجاب دینی با بسیج دستگاه‌های اجرایی

وزیر کشور گفت: اگر همه به وظیفه خود عمل کنند قطعا برخورد نیروی انتظامی دیگر جایی ندارد؛ زیرا شأن مردم ما بالاتر از دین است و بهتر می‌توانند به قانون عمل کنند.

‌گسترش حجاب دینی با بسیج دستگاه‌های اجرایی

عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در خصوص طرح فرهنگ حجاب و عفاف در سطح ادارات و جامعه گفت: در این زمینه مصوبه شورای عالی فرهنگی انقلاب اسلامی تصویب شده و هر اداره وظیفه دارد در این زمینه حجاب دینی را در آن اداره راه‌اندازی و گسترش دهد.

وی افزود: اگر همه دستگاه‌ها به این وظایف خود عمل کنند ما راحت‌تر می‌توانیم حجاب دینی را بر جامعه گسترش دهیم و هیچ نیازی به برخورد نیروی انتظامی نیست.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: نوع نگرش کار فرهنگ حجاب نباید تنها در برخورد با نیروی انتظامی باشد. اگر همه به وظیفه خود عمل کنند قطعا برخورد نیروی انتظامی دیگر جایی ندارد؛ زیرا شأن مردم ما بالاتر از این است و بهتر می‌توانند به قانون عمل کنند.

وزیر کشور در خصوص انتخاب هوشنگ بازوند به عنوان استاندار جدید لرستان گفت: مهندس بازوند را همه مردم و نمایندگان لرستان آن را می‌شناختند به همین خاطر وی را به عنوان استاندار جدید لرستان انتخاب کرده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: بازوند مردم منطقه ،امام‌جمعه، مسئولان، گروه‌های سیاسی آن را می‌خواستند در صورتی که ایشان در برخی از استان‌های دیگر نیز متقاضی داشتند.

وزیر کشور متذکر شد: با توجه به سابقه عمرانی هوشنگ بازوند و کارهای عمرانی که دهمرده شروع کرده با توجه به این سابقه ایشان می‌تواند این مسیر را با شدت بیشتری ادامه دهد.

وی از همه مردم و مسئولان خواست بازوند را مورد حمایت خود قرار دهند.

انتهای پیام/2304/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول