اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقات مچ‌اندازی در کاشمر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه مچ‌اندازی در کاشمر برگزار شد.

مسابقات مچ‌اندازی در کاشمر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، این رقابت‌ها که به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل پارک بسیج شهر کاشمر و با استقبال ورزشکاران برگزار شد، 30 شرکت کننده در قالب شش تیم و در هشت وزن با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها در دسته 50 کیلوگرم، حسین کیانیان از باشگاه آریا، در دسته 60 کیلوگرم حسن توسلی از باشگاه انرژی، در دسته 70 کیلوگرم وحید سعیدی از باشگاه تختی، در دسته 80 کیلوگرم رضا جاهد نظامی از باشگاه تختی، در دسته 90 کیلوگرم مهدی میرزایی از باشگاه انرژی، در دسته 100 کیلوگرم مهدی طاهریان از باشگاه انرژی، در دسته 110 کیلوگرم مسعود آرامی از باشگاه انرژی و در دسته 110+ غلامرضا توسلی از باشگاه انرژی با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی اوزان مختلف دست یافتند.

در بخش تیمی نیز  باشگاه انرژی با کسب 32 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و باشگاه‌های تختی با 20 امتیاز و فتح با 17 امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این مسابقات مسعود آرامی از باشگاه انرژی در دسته آزاد به عنوان قهرمان قهرمانان و وحید سعیدی از باشگاه تختی به عنوان پدیده این دوره از مسابقات در شهرستان معرفی شدند.

گفتنی است، در پایان این مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول