اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی تاکید کرد

انتقال ایثار و پایمردی رزمندگان به نسل‌های آینده

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی گفت: ایثار و پایمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده نظام انتقال شود.

انتقال ایثار و پایمردی رزمندگان به نسل‌های آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، سرهنگ پاسدار احد بابازاده ظهر امروز در همایشی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پادگان شهید شرفخانلوی سپاه خوی برگزار شد، اظهار داشت: ایثار و فداکاری در جامعه ایرانی، به دلیل ظلم شاهی و فضای کفر آلود حاکم تا حد زیادی محدود شده بود و به یک باره به اوج خود رسید، به گونه‌ای که از خود گذشتگی تا حد ایثار و از جان گذشتگی که بالاترین سطح ایثار برای انسان است، به امری عادی و معمولی تبدیل شده و در میان آحاد مردم به ویژه رزمندگان، گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: بارها برای خنثی کردن یک نارنجک، رزمنده‌ای به سرعت خود را روی آن می‌انداخت و با تکه تکه شدن خود، مانع از برخورد ترکش‌ها به دیگر همرزمان می‌شد و یا بسیار پیش می‌آمد که رزمنده‌ای روی سیم خاردار می‌خوابید و تیغ‌های برنده به بدن او فرو می‌رفت تا دیگر رزمندگان بتوانند بدون آسیب از میدان عبور کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوی ادامه داد: حس ایثار، فداکاری و پایمردی باید به نسل‌های سوم و چهارم انتقال یابد و هرگز نباید فاصله‌ای بین آن‌ها و نسل دفاع مقدس وجود داشته باشد.

انتهای پیام/61009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول