اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز غارهای پاک

غار نمکی گرمسار از زباله‎ها پاکسازی شد

غار نمکی گرمسار به مناسبت گرامیداشت روز غارهای پاک از زباله‎ها پاکسازی شد.

غار نمکی گرمسار از زباله‎ها پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت روز غارهای پاک در سال 92 با همکاری و مشارکت بیش از 50 نفر از اعضای سمن‎های فعال شهرستان گرمسار شامل هیئت کوهنوردی گرمسار، انجمن رهپویان آفتاب سلامت، دیده‎بان کویر و پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمسار، غار نمکی گرمسار از آلودگی و زباله‎ها پاک‎سازی شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست گرمسار ضمن تشکر از مسئولان و اعضای سازمان‎های مردم‎نهاد مشارکت‎کننده در این خصوص گفت: در چند سال اخیر، پاک‎سازی غارهای توریستی کشور از زباله‎ها مورد استقبال بسیاری از دوست‎داران طبیعت و مسئولان ذیربط واقع شده است؛ از این رو، سعی می‎شود به تدریج این فرهنگ زیست محیطی بین شهروندان نهادینه شود.

حبیب دارپرنیان در ادامه افزود: غار نمکی گرمسار در غرب جاده بن‎کوه قرار دارد و دارای 250 تا 300 متر طول است که با جاذبه‎ها و چشم‎اندازهای بکر و طبیعی خود یکی از مناطق گردشگری و توریستی منحصر به فرد گرمسار محسوب می‎شود و ضروری است در حفظ و نگهداری از آن تلاش لازم به عمل آید.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول