اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته گردشگری صورت گرفت

افتتاح نخستین نمایشگاه تصاویر کتاب‌های درسی قدیم در نیشابور

به مناسبت هفته گردشگری نخستین نمایشگاه اسناد آموزش و پرورش نیشابور و تصاویر کتاب‌های درسی قدیم در رباط عباسی این شهر افتتاح شد.

افتتاح نخستین نمایشگاه تصاویر کتاب‌های درسی قدیم در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، در برنامه افتتاحیه نمایشگاه تصاویر کتاب‌های درسی قدیم که صبح امروز به‌ مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، محمداسماعیل اعتمادی، رئیس اداره میراث فرهنگی خراسان رضوی اظهار داشت: در این نمایشگاه 59 اثر که در مخزن اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نگه‌داری می‌شد در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: اعطای نشان فرهنگ به دبیران آموزش و پرورش و درخواست رئیس معارف و اوقاف بابت بودجه ایجاد 14 مدرسه جدیدالتاسیس در ایالت خراسان بخشی از گزارش آمار تفصیلی مدارس نیشابور از نمونه اسناد به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی اظهار داشت: تصاویری از مکتب‌‌خانه‌های شهر خرو و ارسال تلگراف مبنی بر تقاضای عده‌ای از اهالی نیشابور در خصوص صدور امتیاز تاسیس دبیرستان در سال 1310 با تعهد مخارج و پاسخ وزارت معارف مبنی بر مخالفت با این تقاضا از دیگر موارد نمایشگاه اسناد آموزش و پرورش نیشابور است.

وی عنوان کرد: همچنین تصویری از معلمان و دانش‌آموزان دبستان گلشن به ‌‌مناسبت بازسازی مدرسه عتیق گلشن در سال 1312 و عکس دسته ‌جمعی دانش‌آموزان و معلمان مدرسه خیام در سال 1312 دیدنی است.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول