اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار سمنان

خانه عالم دلازیان در سمنان افتتاح شد

خانه عالم دلازیان با حضور فرماندار سمنان در این شهرستان افتتاح شد.

خانه عالم دلازیان در سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار شهرستان سمنان، بخشدار مرکزی سمنان، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه سمنان، شورای اسلامی روستای دلازیان و رئیس شورای بخش مرکزی سمنان و جمعی از اهالی روستا، خانه عالم روستای دلازیان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ایثارگری‎ها و فداکاری‎های شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا مصداق واقعی خدمت به مردم‎اند.

حسن سعدالدین اضافه کرد: سپاه پاسداران با ورود به عرصه‎های سازندگی و عمرانی در پیشبرد جریان فرهنگی کشور نیز بسیار مثمر بوده و با رویکرد جدید فرهنگی در سال‎های اخیر خدمات شایسته و ماندگاری را به مردم شریف ایران و به ویژه شهرستان سمنان ارائه کرده است.

سعدالدین ادامه داد: خدمت با اخلاص و بی‎منت بسیجیان و سپاهیان در حوزه‎های مختلف از مهم‎ترین ویژگی‎های فعالیت‎های عمرانی و جهادی و فرهنگی سپاه است.

وی تصریح کرد: با راه‎اندازی خانه عالم روستای دلازیان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی مردم این روستا خواهیم بود و فرصت‎های جدیدی در این زمینه در مراسمات ملی و مذهبی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول