اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید اصفهان:

اصفهان را زنده‌تر از قبل می‌کنیم / وحدت و تخصص سرلوحه کارها

استاندار جدید اصفهان امروز در مراسم معارفه خود گفت: تنها راه توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان، وحدت و یکپارچگی نیروهای کارآمد و متخصص استان در کنار هم است.

اصفهان را زنده‌تر از قبل می‌کنیم / وحدت و تخصص سرلوحه کارها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر کشور عبدالرضا رحمانی‌فضلی، برگزار شده بود در جمع کثیری از مسئولان لشکری، کشوری و سیاسی اجتماعی استان، اظهارکرد: در طول دو دهه گذشته علیرغم تلاش همه استانداران قبلی و مسئولان استان، وجود سلایق مختلف سیاسی باعث فرسایش نیروهای کارآمد و متخصص استان از بدنه مدیریتی شده است.

وی افزود: اختلاف سلایق سیاسی بستر پیشرفت را از اصفهان سلب کرده که حاصل آن علاوه بر بروز چالش‌های زیست محیطی نظیر آلودگی هوا این است که تراز اولی استان کاهش یافته که باید جبران شود.

استاندار اصفهان ابراز داشت: این امر تنها با وحدت و یکپارچگی نیروهای کارآمد و متخصص استان در کنار هم امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: در راستای مطالبات مردم که در 24 خرداد ماه تبلور یافت، اعتدال و میانه‌روی و برخورد عقلانی در سرفصل کارهای استان قرار خواهد گرفت.

زرگرپور خاطرنشان کرد: طبیعی است که همکاری همه جانبه امام جمعه و ائمه جماعات، فرماندهان امنیتی انتظامی استان، مراجع عالیقدر استان و همه مسئولان سیاسی اجتماعی استان اصفهان، از همه احزاب و طیف‌های سیاسی برای بازگشت شأن و منزلت اصفهان به مقام طراز اولی استان‌های کشور، امروز یک ضرورت است.

انتهای پیام/63001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول