اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

دنبال تشکیل تیم سیاسی در استانداری نیستم

استاندار خراسان شمالی با تشریح رویکردهای خود برای مدیریت استان و همچنین پرهیز از سیاست‌زدگی گفت: ما به هیچ عنوان به دنبال تشکیل تیم سیاسی در استانداری نیستم و معتقدیم ورود به این مباحث نابود کننده است.

دنبال تشکیل تیم سیاسی در استانداری نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی صبح امروز در نخستین نشست با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی در قالب مجمع مشورتی رسانه‌ها در عین حال توجه به نیروهای بومی را از اساسی‌ترین اولویت‌های خود عنوان و تاکید کرد: بایستی سهم نیروهای بومی در اداره استان و حتی کشور افزایش یافته که یکی از راهکارهای مناسب برای تحقق این مهم کادرسازی در دستگاه است.

وی از برخی تغییرات در رده مدیران کل استانداری خراسان شمالی در روزهای آینده هم خبر داد و افزود: به تدریج مدیران جدید جایگزین مدیران سابق شده تا از ظرفیت آنان در این مسئولیت‌ها استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه آمده‌ام تا پایه‌گذار مدیر بومی و متخصص در دستگاه‌های استان باشم، اضافه کرد: به همین منظور سرو سامان دادن به نیروها را از استانداری آغاز کرده‌ایم.

وی نگاه کارشناسی در فعالیت‌های ذاتی دستگاه‌ها را ضروری عنوان کرد و گفت: در گذشته برخی مصوبات بدون در نظر گرفتن نتایج کارشناسی انجام که اقدامی جز خسارت و نیمه تمام ماندن پروژه‌ها را در بر نداشت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی کار و تلاش بیشتر برای مردم را از مأموریت‌ها و وظایف مدیران خواند و اظهار کرد: البته در کنار آن بایستی به عدالت در تمام حوزه‌ها و رفع تبعیض توجه شود تا نتایج آن به تمام جامعه برسد.

وی تاکید کرد: بر همین اساس لازم است تا کارشناسی طرح‌ها در دستگاه‌ها فعال شده تا طبق نظرات کارشناسی طرح‌ها اجرایی شود.

پرویزی همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان با اولویت را از برنامه‌های خود اعلام کرد و بیان داشت: این اولویت‌ها بر اساس شناختی که هفته‌های آینده نسبت به این طرح‌ها خواهیم داشت، سامان خواهید یافت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین از رسانه به عنوان چشمان بیدار و گوش شنوای افکار عمومی و مسئولان یاد کرد و گفت: بایستی فضای نقد در استان جاری باشد تا پیشرفت و توسعه روی دهد.

وی اضافه کرد: نخواهم گذاشت تا باب نقد در استان بسته شود و نگاه دولت هم همین بوده و پس گرفتن شکایات دولت از رسانه‌ها در آغاز به کار نشان از این روحیه دارد.

پرویزی با تاکید بر اینکه درب اتاق مدیران باید بر روی خبرنگاران باز باشد، گفت: برای تحقق این مهم پیگیری لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/63002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول