اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق اصفهان:

جدا شدن از مردم اصفهان برایم ناراحت‌کننده است

استاندار سابق اصفهان گفت: در طول چهارسال گذشته حقاً یک تعلق خاطری نسبت به استان اصفهان و مردم ولایت‌مدار آن پیدا کردم که جدا شدن و ترک یکباره آن امروز برای من ثقیل و ناراحت‌کننده است.

جدا شدن از مردم اصفهان برایم ناراحت‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی صبح امروز در مراسم تودیع خود که با حضور وزیر کشور در سالن نقش جهان سپاهان شهر با حضور جمع کثیری از مسئولان لشکری، کشوری و سیاسی استان در حال برگزاری است اظهار کرد: در ابتدای امر از همه ارگان‌ها، سازمان‌ها، مجمع نمایندگان مردم، ائمه جمعه و امام جمعه اصفهان، فرماندهان انتظامی، سپاهی و ارتشی و دیگر مسئولان استانی بابت همکاری و حمایت در طول 4 سال اخیر خدمتش در اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه از تأسف خود برای جدا شدن از بدنه اجرایی استان اصفهان بعد از 4 سال خدمت به مرم این استان گفت و ابراز داشت: در طول 4 سال گذشته حقاً یک تعلق خاطری نسبت به استان اصفهان و مردم ولایت‌مدار آن پیدا کردم که جدا شدن و ترک یکباره آن امروز برای من ثقیل و ناراحت‌کننده است.

استاندار سابق اصفهان با بیان گزارشی کوتاه از روند عملکرد خود در طول 4 سال خدمت به مردم در سمت استانداری اصفهان از وجود انسجام کاری در ادارات استان و همکاری همه‌جانبه همه مسئولان برای پیشرفت و توسعه استان در همه ابعاد سخن گفت.

ذاکر اصفهانی امنیت‌بخشی استان اصفهان را با وجود سلایق، افراد، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی - اجتماعی استان را از کارهای سخت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: به نظر بنده بدنه استانداری و تیم مدیریتی در 4 سال اخیر تا حدودی در امر تحقق این امر موفق بوده است.

وی از اهمیت و توجه بدنه مدیریتی استانداری اصفهان در 4 سال گذشته در چندین محوریت مهم استان از جمله بخش صنعت با داشتن کارخانجاتی مادری چون ذوب آهن و فولاد مبارکه اصفهان، بخش صنایع دستی استان به عنوان مهد صنایع دستی کشور همراه با جذب سرمایه‌گذاران در این بخش و توجه به مسائل فرهنگی استان خبر داد.

وی در پایان از کسب رتبه سوم  استان اصفهان در جهان در بخش صنعت فرش ابراز خوشحالی کرد.

انتهای پیام/63001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول