اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود:

شهدا سرمشق همه نسل‌های ایران هستند

رئیس کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود گفت: شهدا سرمشق و الگوی ما و همه نسل‌های بعدی ایران اسلامی هستند.

شهدا سرمشق همه نسل‌های ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین رضوانی پیش از ظهر امروز در همایش مشترک بسیجیان پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت بسیج ادارات سپاه شاهرود که با حضور بیش از 170 نفر از بسیجیان پایگاه‌های اداری و کارگری و نیز نیروهای انتظامی و جمعی از پلیس انتظامی راه‎آهن شمال شرق در جلوی مسجد راه‎آهن شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: جنگ و پیروزی در دفاع هرگز مرهون و وامدار تجهیزات ما نبود؛ بلکه مدیون رشادت‌ها و جان‎فشانی‌های رزمندگان و شهدا بوده است و تا ابد و تا ظهور منجی عالم این الگو ماندنی است و کهنگی برنمی‌تابد.

وی تاکید کرد: شهدا در همه حال الگو و سرمشق ما در کارها و فعالیت‌های مردم در طول روز هستند و باید بدانیم که شهدا، شاهد هستند و ما را می‎بینند و بر حرکات و سکنات ما نظاره می‌کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند سیره شهدا هستیم چراکه دشمن با جنگ نرم درصدد محو این فرهنگ غنی برای نسل‌های آینده ما هستند.

رئیس کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود خاطرنشان کرد: در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم باید بدانیم چه هدفی را دنبال می‌کنیم و برای چه در این مسند قرار گرفته‌ایم.

رضوانی تاکید کرد: اگر دید ما در زندگی این باشد که به خلق خدمت کنیم و باعث سربلندی و پیشرفت اسلام و انقلاب باشیم، مطمناً شهدا از ما راضی خواهند بود و ما نیز در دنیا و آخرت سعادت‌مند و سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول