اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قم:

مستند شهید دیالمه در قم تولید می‌شود

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان قم از شروع کارهای اجرایی به منظور ساخت مستند شهید دیالمه خبر داد.

مستند شهید دیالمه در قم تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی عباسی اظهار کرد: مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان قم 13 برنامه مصوب را در طول سال تدارک می‌بیند که یکی از آن‌ها گرامیداشت هفته دفاع مقدس است و این مرکز به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه استان فعالیت می‌کند.

وی گفت: سازمان‌دهی راویان اردوهای راهیان نور یکی دیگر از وظایف مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه است و علاوه بر این می‌توان به تدوین و چاپ کتاب، نظارت بر یادواره‌های قشری، محلی و صنفی، جمع‌آوری اسناد شهدا و دفاع مقدس و آرشیوسازی آن‌ها و نیز برگزاری یادواره شهدای 6 هزار شهید استان هم به عنوان دیگر وظایف اشاره کرد.

عباسی با اشاره به راه‌اندازی موسسه فرهنگی هنری راویان فتح از سال 1373 و اقدامات این موسسه تا امروز خاطرنشان کرد: تولید فیلم و مستند در زمینه شهدا و دفاع مقدس مهم‌ترین وظیفه این مرکز محسوب می‌شود و طی سال‌های گذشته هم فیلم‌های خوب و شاخصی با همین موضوعات تولید شده و از شبکه قم و سایر شبکه‌ها پخش شده است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان قم از شروع کارهای اجرایی به منظور ساخت مستند شهید دیالمه خبر داد و افزود: تولید محصولات فرهنگی، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و کتاب از دیگر وظایف موسسه راویان فتح محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور معرفی عملیات والفجر مقدماتی هم بروشور روایت فکه تولید شده و در سطح نمایشگاه و یادواره‌های شهدا در سال جاری در قالب بسته فرهنگی در اختیار مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول