اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ریاضی استان مازندران:

برگزاری دفاعیه آزمون ریاضی مازندران در کشور منحصر به فرد است

مدیر کانون ریاضی استان مازندران با اشاره به فرایند برگزاری آزمون ریاضی در کشور، گفت: برگزاری دفاعیه آزمون ریاضی استان مازندران در کشور منحصر به فرد است.

برگزاری دفاعیه آزمون ریاضی مازندران در کشور منحصر به فرد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، سیدعلی عمادی شامگاه امروز در همایش کانون ریاضی شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری مسابقه علمی ریاضی شمال کشور، گفت: شهرستان سوادکوه رتبه‌های قابل توجهی را در آزمون ریاضی استان به دست آورد.

مدیر کانون ریاضی استان مازندران با بیان اینکه طراحی آزمون علمی ریاضی مازندران در کشور منحصر به فرد است، افزود: حضور دانش‌آموزان در المپیاد یک و دو و سه و لیگ ریاضی و لیگ در لیگ ریاضی و برگزاری مراسم دفاعیه در کشور منحصر به فرد است.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران به ارزیابی داوران در لیگ مسابقه ریاضی شمال کشور درباره توانایی دانش‌آموزان سوادکوهی اشاره کرد و یادآور شد: داوران مسابقه در لیگ ریاضی شمال کشور بر اعجوبه بودن شرکت‌کنندگان سوادکوهی تاکید کردند که لازم است از غلامرضا افشون به عنوان مدیر کانون ریاضی سوادکوه و معلمان آن تقدیر کنم.

مدیر کانون ریاضی استان مازندران به فرایند برگزاری لیگ ریاضی مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: نفرات برتر آزمون سه مرحله‌ای شهرستانی به استان اعزام می‌شوند و و مرحله اول در شرق و غرب و به عنوان لیگ ریاضی استان و مرحله دوم با نام لیگ در لیگ ریاضی به صورت متمرکز برگزار شد.

عمادی با تاکید بر ارتقای قدرت استدلال در دانش‌آموزان ریاضی، افزود: در آزمون علمی لیگ در لیگ ابتدا پنج سوال استدلالی به صورت کتبی پاسخ داده می‌شود و در مرحله دفاعیه یک سوال از پنج سوال توسط داوران انتخاب و دانش‌آموزان به صورت استدلالی به بیان حل مسئله و استفاده از خلاقیت خود به طرح مسائل می‌پردازند.

انتهای پیام/86015/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول