اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان خبر داد

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس دامغان

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حوزه و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی دامغان خبر داد.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس دامغان

محمد مطلبی‏‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید را به فال نیک گرفت و به تشریح برنامه‌های حوزه و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی دامغان در هفته دفاع مقدس پرداخت.

وی بیان کرد: تهیه بروشور با محتوای ذکر خاطرات کوتاه شهدا و رزمندگان، تهیه تراکت با مضامین و جملات بزرگان در خصوص دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌‏آموزی دامغان و ارسال آن به کلیه واحدهای مقاومت از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان ادامه داد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حوزه و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی دامغان، نام‏گذاری ایام هفته به نام نقش‌آفرینان دفاع مقدس و قرائت اسامی شهدای محلی و وصیت‌‏نامه و زندگی‏نامه شهدا در مراسم صبح‏گاه مدارس اجرا می‌شود.

مطلبی‌‏نژاد از دیگر برنامه‌های این بخش را خاطره‌گویی دانش‌آموزانی که در سال‌های گذشته به راهیان نور اعزام شده‌اند، در چندین واحد مقاومت بسیج ذکر کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان از دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و جمعی از دانش‌آموزان و نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در کلیه واحدهای امیدان، پویندگان و پیشگامان بسیج دانش‌آموزی دامغان به نام شهدای شاخص کشوری خبر داد.

مطلبی‌نژاد افزود: گلباران مزار شهدا، روایت‌گری در گلزار شهدا با حضور یکی از روایت‏گران دفاع مقدس و جمع کثیری از دانش‌آموزان، برگزاری کوهپیمایی به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و با حضور دانش‌آموزان تربیت جانشین واحدهای مقاومت و دبیر حلقه‌های صالحین مدارس نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول