اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم استقلال خوزستان:

نبض بازی را در اختیار داشتیم/ وجود سهراب بختیاری‌زاده در هر تیمی برای مربی نعمت است

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: همانطور که دیدید نبض بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده و پیروز میدان شویم.

نبض بازی را در اختیار داشتیم/ وجود سهراب بختیاری‌زاده در هر تیمی برای مربی نعمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دو تیم استقلال خوزستان و صبا قم اظهار داشت: با توجه به استرس و فشاری که بر روی ما بود بازی منطقی و خوبی انجام دادیم و تمام توان خود را گذاشتیم تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این بازی ما موقعی گل زدیم که دیگر حریف نمی‌توانست جبران کند و امروز بسیار خوشحالم که توانستیم پس از چند هفته برد شیرینی به هواداران تقدیم کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص خط دفاعی این تیم گفت: وقتی ساختار دفاعی ما خوب نباشد مجبور به جابه‌جایی بازیکنان هستیم تا به ترکیب مدنظر خود برسیم. امیدواریم که دیگر این جابه‌جایی‌ها در تیم ما صورت نگیرد.

وی افزود:‌ ما 25 بازیکن داریم و می‌خواهیم از همه آنها استفاده کنیم. در این بازی احسان علوانی‌نژاد و سیدعلا خلف‌زاده با وجود اینکه اولین بار در زمین حاضر شدند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

ویسی عنوان کرد:‌ بازی را به خوبی شروع و سپس خوب اداره کردیم و در نهایت با پیروزی به پایان رساندیم. برای من مهم این است که بازیکنانم کار تاکتیکی را به خوبی در بازی اجرا کنند و امروز عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه وجود سهراب‌ بختیاری‌زاده در هر تیمی برای مربی نعمت است، افزود: سهراب در واقع یک مربی است و وقتی که او در زمین است مربی خیالش راحت است. قطعاً‌ اگر این بازیکن بتواند در هر دو سه بازی مثل امشب بازی کند برای ما بسیار خوب است.

وی افزود:‌ برای تیمی که تازه به لیگ برتر وارد می‌شود کسب 32 امتیاز در پایان لیگ عملکرد بالایی است و این امر برای ما دور از دسترس نیست.

ویسی افزود: هنوز به آنچه فکر می‌کنم نرسیده‌ایم و انتظار بیشتری از بازیکنانم دارم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:‌ ما نباید با یک برد مغرور و با یک باخت مغلوب شویم بلکه تنها باید به فکر بازی کردن در زمین بازی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین تیم خوزستانی هستیم که تمام بازیکنان آن بومی هستند انتظار می‌رود تماشاگران قدری بیشتر از ما حمایت کنند.

ویسی در پایان گفت: از تماشاگران خون‌گرم اهوازی می‌خواهم تا دقیقه 90 تیم خود را تشویق کنند و در ادامه راه ما یاری کنند.

انتهای پیام/72015/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول