اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی شیرین شاگردان جلالی

تراکتور با نفت روشن شد / نفت سوزی تراکتورسازان

تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم نفت تهران به پیروزی شیرین دست یافت.

تراکتور با نفت روشن شد / نفت سوزی تراکتورسازان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز شامگاه امروز میزبان نفت تهران بود.

تیم تراکتورسازی که به شدت از سوی سی هزار تماشاگر خود حمایت می‌شد بازی را با حمله آغاز کرده و خیلی زود توسط کریم انصاری‌فرد به گل دست یافت. اشتباه دروازه‌بان تیم نفت در شروع مجدد عامل گل این بازی شد.

در ادامه بازی در نیمه اول تیم تراکتورسازی صاحب دو موقعیت عالی گل شد که سعید دقیقی فرصت‌ها را از دست داد تا در نهایت نیمه اول با برتری تیم تراکتورسازی به اتمام رسد.

نیمه دوم نیز بازی با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد اما نفت تهران کم کم میانه میدان را در دست گرفته و چند موقعیت خوب را نیز به دست آورد که مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر تیم تراکتورسازی به اتمام رسید. تراکتور با این پیروزی 19 امتیازی شده و تا رده چهارم صعود کرد. گل سه امتیازی انصاری‌فرد چهارمین گل فصل وی به شمار می‌رود.

تیم داوری این بازی مرکب از امیرحسین زرگر، محمدرضا منصوری، مهدی ناصحی، حمید حاج ملک بوده و ناظر داوری هم ابراهیم میرزابیگی بود. مهرداد اولادی و مرتضی پورعلی از تیم نفت تهران و کریم انصاری‌فرد از تیم تراکتورسازی بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

از نکات قابل ذکر این دیدار تشویق‌های مداوم سرخ پوشان تبریزی و مجید جلالی از سوی هواداران بود.

دو تیم پیش از این بازی 6 بار به مصاف هم رفته بودند که تراکتورسازی دو بار و نفت یک بار به پیروزی رسیده و سه بازی مساوی خاتمه یافته بود.

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، محمد ایران پوریان (از دقیقه 46 میلاد فخرالدینی)، محمد نصرتی، فرشید طالبی، مسعود ابراهیم‌زاده (از دقیقه 55 محمد ابراهیمی)، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع خواه، میثم بائو (از دقیقه 61 حبیب گردانی)، سعید دقیقی و کریم انصاری‌فر

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب تیم نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، محمد امین حاج محمدی، پوریا غفوری، وحید حمدی نژاد (از دقیقه 70 رسول نویدکیا)، بهمن کامل، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا عزتی (از دقیقه 84 بهرام دباغ)، حسین ابراهیمی، وحید امیری، مهرداد اولادی و رضا نوروزی

سرمربی: یحیی گل محمدی

انتهای پیام//ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول