اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌های کشور:

شرایط قزوین برای اصلاح و تربیت اطفال و نوجوانان بزهکار مطلوب است

معاون اقدامات تأمینی سازمان زندان‌های کشور گفت: شرایط مطلوبی برای اصلاح و تربیت مددجویان زیر 18 سال در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین حاکم است.

شرایط قزوین برای اصلاح و تربیت اطفال و نوجوانان بزهکار مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای قزوین سعید باقرنیا در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت پسران بر توجه به حقوق کودکان و نوجوانان بزهکار تأکید کرد و افزود: گام نخست برای اصلاح و تربیت مددجویان توجه جدی به حقوق آنهاست.

وی اظهار داشت: توجه به تربیت بزهکاران زیر 18 سال در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون اصلاح و تربیت ضروری است و در استان قزوین این مهم با تمام توان و انرژی صورت می‌گیرد.

باقرنیا تصریح کرد: در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین، فرصت و شرایط خوبی برای تغییر رفتار بزهکاران نوجوان به وجود آمده و تمامی برنامه‌ها بر پایه اصول تربیت علمی تدوین شده است.

این مقام مسئول به ضعف‌های تربیت در نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: حضور و اشاعه آسیب‌های اجتماعی به علت درگیر شدن بیش از حد والدین با مسایل و مشکلات روزمره بوده و آنها در بسیاری از موارد از امر تربیت فرزندانشان غافل می‌شوند.

معاون اداره کل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌های کشور ضمن تشکر از اقدامات شایسته در طبقه‌بندی مددجویان عنوان کرد: آمار کم اطفال و نوجوانان بزهکار استان فضای سالمی همچون مدرسه برای آنها فراهم کرده و بسیاری از خلاء‌های روحی و روانی با اجرای برنامه‌های جامع از جمله فرهنگی و دینی از بین رفته است.

وی در پایان بازدید از کانون اصلاح و تربیت پسران خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده در استان قزوین می‌تواند به عنوان الگوی کشور مطرح و اجرا شود.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول