اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوا گلستان:

قدرت نظامی و دفاعی آمریکا رو به افول است / امروز مرز دفاع کل خاورمیانه است

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: قدرت نظامی و دفاعی آمریکا رو به افول و زوال است چراکه این کشور با روحیه سلطه‎طلبی خود و صرف هزینه‎ای کلان نتوانست در جنگ‎های ایجادی در کشور عراق قدعلم کند.

قدرت نظامی و دفاعی آمریکا رو به افول است / امروز مرز دفاع کل خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حسین کریمی‎اول در جمع نیروهای مسلح غرب استان گلستان اظهار داشت: اندیشه و تفکری که امام خمینی در قرن بیستم ایجاد کرد زلزله قرن نام گرفت که توانست مقابل اندیشه‎های ضدارزش غرب بایستد و به ملت‎های دنیا بفهماند که این قدرت پوشالی ماندگاری طولانی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از بارزترین توطئه‎های دشمن جنگ تحمیلی بود و هدف اساسی آمریکا در جنگ تحمیلی این بود که انقلاب را از بدو تولد از بین ببرد لذا مهره دست‎نشانده خود، صدام را مامور این اقدام کرد تا سد نفوذ انقلاب در منطقه شود.

راز ماندگاری انقلاب در ایمان رزمندگان به خداوند متعال بود

جانشین سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به مهمترین مولفه‎های ایران در مقابل توطئه‎های آمریکا ادامه داد: راز ماندگاری انقلاب در ایمان رزمندگان به خداوند متعال، اطاعت از امام و روحیه ایثار و از خودگذشتگی و شهادت‎طلبی آنان بود که امروز کشور را عزت‎مندترین قدرت برتر منطقه معرفی کرده است.

کریمی‎اول اشاره‎ای به قدرت فعلی آمریکا داشته و خاطرنشان کرد: امروز کارشناسان مسلط نظامی بر این امر اذعان دارند که قدرت نظامی و دفاعی آمریکا رو به افول و زوال است چراکه این کشور با روحیه سلطه‎طلبی خود و صرف هزینه‎ای کلان نتوانست در جنگ‎های ایجادی در کشور عراق قد علم کند و به علت عدم تصمیم‎گیری صحیح تمام توان نظامی و مالی خود را دچار نوعی سردرگمی کرده است.

نبود امنیت در آمریکا بیداد می‎کند

وی ضمن بیان وضعیت امروز رفاه، امنیت و دموکراسی در آمریکا اعلام کرد: امروز آمریکا یکی از بدهکارترین کشورهای دنیاست که مردم کشورش از رفاه بی‎بهره بوده و بی‎عدالتی و نبود امنیت در آن بیداد می‎کند.

امروز مرز دفاع کل خاورمیانه است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: امروز مرز دفاع از حوزه جغرافیایی خاک ایران نیست بلکه کل خاورمیانه است و فرزندان امام خمینی نخواهند گذاشت قدرت‎های پوشالی جهان حتی به گوشه‎ای از خاک کشور نگاهی بیاندازد و تا پای جان با خون خود از انقلاب مقدس دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول