اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

تغییر در مواضع جمهوری اسلامی ایران با حفظ اصول انقلاب خواهد بود

امام جمعه فیروزکوه گفت: تغییر در مواضع جمهوری اسلامی ایران با حفظ اصول انقلاب خواهد بود و دشمنان باید این را بدانند.

تغییر در مواضع جمهوری اسلامی ایران با حفظ اصول انقلاب خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی و دشمن‏‌شکن نماز جمعه فیروزکوه در مسجد جامع این شهر با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، مطابق آمارهای موجود، 127 شهر ایران اسلامی زیر بمباران‏‌های هوایی و زمینی لشکر بعث عراق قرار گرفت.

وی گفت: فقط شهر آبادان در این سال‏ها، هزار و 17 بار مورد حمله مهاجمان عراقی قرار گرفت و هشت سال به این ترتیب و به این منوال زیر تهاجم ددمنشانه سپری شد.

استیری افزود: با وجود مقاومت، ایثارگری و شجاعت‏های رزمندگان اسلام در جبهه‏های نبرد حق علیه باطل، جنگ با نتیجه‏ای پایان یافت که مورد رضایت عموم مردم بود.

وی در بیان علت این امر بیان داشت: دوران هشت سال جنگ تحمیلی، تنها دوره‏ای بود که ایران درگیر جنگی شد که حتی یک وجب از خاک این سرزمین تصرف نشد و به اشغال دشمن درنیامد.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: هر چند در طول این سال‏ها، کشور خسارت‏های زیادی متحمل شد و جوانان برومند زیادی به خاک و خون افتادند، اما عزت امروز ایران اسلامی و ذلت دشمنان مدیون همین رشادت‏هاست.

اصول و مواضع ارزشمند انقلاب همواره حفظ می‏شود

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: اگر امروز می‏بینیم که تمام دنیا به تیم اعزامی ایران به سازمان ملل متحد چشم دوخته، نتیجه دلاورمردی‏های رزمندگان اسلام است.

استیری یادآور شد: طی روزهای قبل تمام تحلیل‏گران طوری سخن می‏گفتند که انگار قرار است تغییری 180 درجه‏ای در مواضع اصولی ایران رخ دهد.

وی اضافه کرد: برخی بسیار اظهار خوشحالی می‏کردند که گویا قرار است پس از گذشت بیش از سه دهه تغییراتی رخ دهد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان فیروزکوه گفت: اما کسانی که مواضع ایران را در حال تغییر احساس می‏کردند، دیدند سخنان رئیس‌جمهور همان سخنان مقام معظم رهبری بود و این موضوع از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی هشدار داد: دشمنان بدانند اگر بناست تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران و مسئولان آن رخ دهد، با حفظ اصول و مواضع ارزشمند انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/2568/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول