اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

رهبری درباره ارتباط با آمریکا تصمیم نهایی را می‌‏گیرند

امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: در هر شرایطی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره برقراری ارتباط با آمریکا تصمیم نهایی را می‌‏گیرند.

رهبری درباره ارتباط با آمریکا تصمیم نهایی را می‌‏گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایی مرکز استان سمنان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، به تحولات سیاسی جهان امروز و سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد.

وی اظهار داشت: موضع‏‌گیری‏‌های اخیر نمایندگان کشورمان در آمریکا و سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل بسیار خوب، منطقی و مستدل بود.

امام جمعه موقت سمنان افزود: دکتر روحانی در سخنان خود موضع اسلام را مطرح کرد و این بسیار شایسته است.

احمدپناهی در عین حال با اشاره‌‏ای به برخی از زمزمه‏‌ها مبنی بر برقراری ارتباط با آمریکا تأکید کرد: در ارتباط با برقراری رابطه با آمریکا، همه مردم و مسئولان تنها و تنها تابع نظر مقام معظم رهبری هستند و هیچ فردی جز ایشان نمی‏‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرد.

وی گفت: علت حضور همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران در نشست عمومی سازمان ملل متحد، بهره‌‏گیری از ظرفیت‏‌های جامعه جهانی برای القای پیام ملت‏ها به دنیاست و ایران نیز از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: استفاده از ابزار دیپلماسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دستیابی به منافع نظام یکی از راهبردهایی بود که در نشست این دوره به آن دست یافتیم.

احمدپناهی با بیان اینکه دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور ملت بزرگ ایران سخنان خوب، منطقی و مستدلی را در سازمان ملل متحد ایراد کرد، گفت: موضع اسلام در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی خود، نظر مسلمانان، رهبر عالی‏قدر جهان اسلام و دین مبین را در ارتباط با آمریکا و مسایل هسته‌‏ای بیان کرد و این بسیار ارزنده است.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول