اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه دامغان:

غرب‌زدگی سبب گرایش به سمت ویژگی‌‏های نامعقول شده است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: متأسفانه امروز غرب‌زدگی سبب گرایش دختران و پسران به سمت ویژگی‏‌های نامعقول شده است.

غرب‌زدگی سبب گرایش به سمت ویژگی‌‏های نامعقول شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس جندالله ظهر امروز در آیین گشایش مهد یاسین دامغان در جمع بسیجیان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: باید قدردان این هفته باشیم و برای آن ارزش قائل شویم؛ چرا که این هفته مرهون روزهای سخت و زحمت‌های بهترین افراد جامعه است که با عشق‌‏بازی جلوی توپ و تانک دشمن رفتند و برابر ظلم ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان اظهار کرد: این هفته باید با خانواده شهدا دیدار و از آنها قدردانی کرد؛ چراکه این خانواده‌‏ها بودند که فرزندان خود را طوری تربیت کردند و تحویل جامعه دادند که کشور را از چنگال دشمن نجات دادند و جانشان را نثار انقلاب کردند.

جندالله ادامه داد: خدا را شاکریم که در هفته دفاع مقدس در جایی قدم گذاشتیم که مهد قرآن و منشأ برکات خوبی است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان عنوان کرد: فعالیت فرزندان امروز جامعه در این مجموعه بسیار مؤثر و تأثیرگذار بوده و این جای بسی خوشحالی برای همه است.

جندالله افزود: یکی از مهم‏ترین فعالیت‌ها در این مجموعه، توجه به نقش معلم و دانش‌آموز برای پرورش استعدادها و رشد و خلاقیت آنها در آینده است.

وی افزود: هدف اساسی این است که دختران، زنانه و پسران، مردانه پرورش یابند و به سمتی گرایش پیدا کنند که دین و مکتب ما آن را می‌خواهد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان بیان کرد: متأسفانه در فرهنگ ایرانی، دخترها به سمت خصوصیات مردانه و پسرها به سمت خصوصیات دخترانه گرایش دارند و این یعنی غرب‌زدگی که با تعلیمات دین مبین اسلام مغایر است.

جندالله افتتاح مهد یاسین را منشأ اثرات خیر و الگو بودن برای بقیه مهدها و ایجاد رقابت سالم با مهدهای دیگر در سالم و صالح تربیت کردن  فرزندان اخلاقی و ایمانی عنوان کرد.

 

برگزاری نماز جماعت در دستگاه‏‌های اجرایی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز گفت: نماز سنگر مبارزه با نفس و بازدارنده انسان از خطا و عصیان است.

حجت‌‏الاسلام مصطفی تقوی ضمن بیان اینکه نماز سنگر مبارزه با نفس است، افزود: نماز موجب نزول رحمت خدا می‏‌شود.

وی با تصریح بر اینکه نماز خواندن وسیله‏‌ای برای تقرب پارسیان و رمز بندگی مخلصان است، اظهار داشت: پروردگار از روی لطف بی‏‌پایان بر انسان‏ها، به آن‏ها اجازه معراج به عالم ملک و ملکوت عطا فرموده و نماز را نردبان ترقی و ابزار ارتقا به عالم بالا قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: انسان خاکی که همواره اسیر امیال نفسانی و غرایز حیوانی است؛ هنگام نماز پرده‏‌های ظلمانی جهان ماده را کنار می‏زند، جاذبه دست و پاگیر کره خاکی را می‏‌شکند.

وی در بخش دیگری تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت در دستگاه‏‌های اجرایی و اجرای برنامه‌‏‏های فرهنگی و مسابقه‏‌ها در مساجد یکی از راه‌‏های جذب جوانان به این پایگاه مهم اجتماعی است.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول