اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

امروز جنگی بالاتر از جنگ تحمیلی را پیش‌رو داریم

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: امروز جنگی بالاتر از جنگ تحمیلی را پیش رو داریم و همه باید هوشیارانه در جنگ نرم با دشمن مقابله کنند.

امروز جنگی بالاتر از جنگ تحمیلی را پیش‌رو داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز مقارن با هفته دفاع مقدس، جشن «مهر و مقاومت» در دبیرستان دخترانه عفاف شهرستان سمنان با حضور نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان، امام جمعه موقت سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، استاندار سمنان، فرمانده‏‌هان نظامی و انتظامی استان، فرمانده سپاه ناحیه سمنان و مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دانش‌آموزان باید با تلاش و پشت‏کار در امر تعلیم و تربیت و فراگیری علم و دانش همانند رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس که در عرصه جنگ تحمیلی رشادت‌ آفریدند و توانستند کشور عزیزمان را از گزند اهریمنان حفظ کنند، حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام باشند.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی بیان کرد: جوانان باید در این دوران که به فرموده مقام معظم رهبری، جنگی بالاتر از جنگ تحمیلی را پیش رو داریم، بتوانند با الگو گرفتن از رشادت‌های شهدا پله‌های ترقی و موفقیت را سپری کنند.

وی ادامه داد: حجاب دانش‌آموزان مانند گوهری در داخل صدف است که از آنها مقابل چشم‌های پلید شیاطین مراقبت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید حضرت زهرا (س) را در کارهای خود الگو قرار دهید تا نمونه کاملی از یک زن مسلمان باشید.

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و عزت ملت غیور ایران است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر نیز هفته دفاع مقدس را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر تمام استکبار ذکر کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس ثمرات بسیار ارزشمندی برای تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

حجت‏‌الاسلام غلامرضا زاهدی با بیان اینکه این هفته نماد مقاومت ملت ایران است، افزود: بیداری امروز جهان مرهون خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و هدایت آگاهانه انقلاب به وسیله امام خامنه‏‌ای بوده و امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی برای مسلمانان جهان مطرح است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهیدان والامقام شهرستان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا عطر ایثار و شهادت در جامعه پراکنده و خاطره آن دوران پرشکوه و پرافتخار در اذهان مردم زنده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر هماهنگی در هر چه باشکوه‏تر برگزارکردن مراسم برنامه‌‏ریزی شده شهرستان در ایام هفته دفاع مقدس را لازم عنوان کرد و گفت: حفظ و دفاع از ارزش‌‏های دفاع مقدس و آرمان‏های شهیدان وظیفه همه ماست و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

زاهدی اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، یادواره شهدا، تجلیل از خانواده‏‌های معظم شهدا و ایثارگران، جشنواره‏‌های ورزشی، گلباران گلزار شهدا، گردهمایی رزمندگان اسلام و برگزاری نماز وحدت نیروهای نظامی و انتظامی از جمله برنامه‏‌هایی است که هم‏زمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس در شهرستان مهدیشهر برگزار می‏‌شود.

وی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را از وظایف شرعی و ملی هر ایرانی عنوان کرد و از تمامی دستگاه‌‏های اجرایی به خصوص از ارگان‏های نظامی و انتظامی خواست با تمامی قوا و هماهنگی و مشارکت بیش از پیش در برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس حضور مؤثر و قوی داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول