اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل گیتی پسند اصفهان

نفت امیدیه حریف صبای قم در جام حذفی فوتبال شد

تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در فصل جاری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور هفته اول آبان‌ماه به مصاف نفت امیدیه اهواز می‌رود.

نفت امیدیه حریف صبای قم در جام حذفی فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر در هفته اول آبان‌ماه برگزار می‌شود و برنده راهی مرحله یک هشتم نهایی این فصل جام حذفی می‌شود.

نفت امیدیه اهواز در مرحله چهارم رقابت‌های این فصل جام حذفی فوتبال کشور در اهواز دست به کار بزرگی زد و در دیداری خانگی که در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار شد در مصاف با تیم دسته اولی جام آزادگان یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان به برتری رسید و حریف صبای قم شد.

برنده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت امیدیه اهواز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برنده دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهرداری دزفول یکی از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان بازی خواهد کرد.

بعد از مشخص شدن این‌که صبای قم و نفت امیدیه اهواز باید در یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر بروند، قرعه‌کشی برای تعیین میزبان این دیدار نیز انجام شد و بدین ترتیب صبا میزبان رقیب اهوازی خود خواهد بود.

با انجام این قرعه‌کشی، شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم با نفت امیدیه اهواز در دیداری خانگی از حریف خود پذیرایی می‌کنند تا برنده این مسابقه به مرحله یک هشتم نهایی بیست ‌و هفتمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

مصاف صبا و نفت امیدیه اهواز در حالی قطعی شد که با شکست تیم فوتبال صنایع گیتی پسند اصفهان مقابل نفت امیدیه اهواز این تیم پر مدعا با مربیگری ساموئل دارابینیان سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان از حضور در مراحل بالاتر مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور محروم شد.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت امیدیه اهواز و گیتی پسند اصفهان از مرحله چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میزبانی نفت امیدیه برگزار شد و نتیجه بازی 2 تیم در وقت‌های عادی مشخص شد و اهوازی‌ها در هر نیمه یک گل به تیم گیتی پسند زدند و بدین ترتیب حریف نامدار و مطرح اصفهانی خود را از جام حذفی کنار زدند.

این نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در این دوره از رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که در برابر تیم حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یعنی نفت امیدیه اهواز به انجام می‌رسد و صبا امیدوار است بعد از قهرمانی در سال 84 بار دیگر این موفقیت را در جام حذفی به دست بیاورد.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول