اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان:

زلزله‏‌های امروز آرادان هیچ خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان گفت: زلزله‏‌های امروز آرادان هیچ خسارتی نداشته است و تنها شماری از روستاها، وقوع زلزله‌‏ها را احساس کرده‌‏اند.

زلزله‏‌های امروز آرادان هیچ خسارتی نداشت

احمد طاهری دقایقی پیش در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: پس از اعزام گروه‌‏های امداد و نجات و هلال احمر به مناطق زلزله‏‌زده آرادان و ارزیابی‏‌های انجام شده، مشخص شد که سه زمین‏‌لرزه نسبتاَ بزرگ امروز در آرادان هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.

وی تصریح کرد: گروه‌‏های ارزیاب با هدایت اداره کل مدیریت بحران استان سمنان و فرمانداری شهرستان آرادان به مناطق زلزله‌‏زده اعزام شدند که پس از بررسی‌‏های لازم، اعلام کردند در این منطقه هیچ خسارت جانی و مالی به دنبال زمین‌‏لرزه‌‏های امروز گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان افزود: بر اساس بررسی‏‌های انجام شده، مشخص شد شماری از روستاهای جنوب آرادان وقوع این زمین‌‏لرزه‌‏ها را احساس کرده‌‏اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، شمار زمین‏‌لرزه‌‏های نسبتاً بزرگی که از صبح امروز آرادان را لرزاند، به عدد سه رسید.

سه زمین‏‌لرزه تاکنون در شهرستان آرادان از توابع استان سمنان در کمتر از چند ساعت گذشته رخ داده است.

ابتدا، زلزله‌ای به بزرگی سه ریشتر حوالی آرادان در استان سمنان را لرزاند؛ این زمین‌لرزه در ساعت هفت و 27 دقیقه و 36 ثانیه صبح امروز به وقت محلی رخ داده است.

وقوع زلزله‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر در حوالی آرادان از توابع استان سمنان در مرحله دوم ثبت شد.

پس از وقوع زلزله‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر در حوالی آرادان، پس‌‏لرزه دیگری این منطقه در استان سمنان را لرزاند.

این زمین‌لرزه در ساعت 10 و هفت دقیقه و 59 ثانیه پیش از ظهر امروز به وقت محلی رخ داده و شدت این زمین‌لرزه 2.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ثبت شده است.

انتهای پیام/2249/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول