اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت عنوان کرد

اول حمایت کنید بعد اعتراض / سرنخ عامل خرابی تراکتور در دستان جلالی

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از تماشاگران تراکتور خواست: از دقیقه اول تا آخر بازی از تیم خود حمایت کنند و اگر نتیجه به دست آمده رضایت‌شان را کسب نکرد، اعتراض کنند.

اول حمایت کنید بعد اعتراض / سرنخ عامل خرابی تراکتور در دستان جلالی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم در بازی مقابل نفت موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل شود تا از فشار وحشتناکی که روی ما است رهایی یابیم و هواداران خود را نیز راضی به خانه‌هایشان روانه سازیم.

وی با اعلام این خبر که در بازی با تیم سرسخت تهرانی بازیکن محرومی ندارد، افزود: علی کریمی، مرتضی اسدی و جواد کاظمیان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی با تیم تراکتورسازی در بازی با نفت تهران نیستند.

جلالی درباره غیبت علی کریمی در مسابقات اخیر و تاثیرش در نتایج تیم گفت: نبودن علی کریمی کاملا مشهود است و کریمی بازیکن تاثیرگذاری است و غیبتش کاملا حس می‌شود، اما باید با سختی‌ها مبارزه کرده و با کاستی‌ها ساخت.

مربی سابق تیم ملی ایران در رابطه با دلایل اینکه توپ‌های مهاجمان تیمش گل نمی‌شود، گفت: عدم گلزنی مهاجمان تیم ربطی به مسائل تاکتیکی نداشته و مسائل روانی و زیر فشار بودن دلیل اصلی این موضوع است.

مجید جلالی از طرفداران تیم درخواست کرد که از دقیقه یک تا آخرین ثانیه بازی تیمشان را تشویق کرده و اگر نتیجه مورد دلخواه به دست نیامد اعتراض کنند.

حرف‌های زیادی برای گفتن دارم

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و به زودی منشأ فشارهای موجود را به هواداران تیم معرفی خواهم کرد تا دست بدخواهان تیم تراکتورسازی رو شود.

جلالی گفت: سرنخ‌های زیادی در این رابطه به دست آوردم و زمانی که از این موضوع مطمئن شدم، همه چیز را به مردم خواهم گفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای برخورد با اتفاقات غیر اخلاقی و حاشیه‌های بازیکنانش دارد، گفت: من از همه مردم خوب تبریز می‌خواهم اگر بازیکنان ما را در وضعیت نامناسب مشاهده کردند به ما اطلاع دهند تا با آنها برخورد جدی کنیم.

وی درباره تیم نفت تهران نیز گفت: شاگردان گل محمدی بازیکنان خوب و جوانی هستند و در جدول رده‌بندی نیز در جایگاه خوبی قرار گرفته‌اند و ما نیز این تیم را به خوبی آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده و با برنامه به مصاف تیم نفت تهران می‌رویم.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای رفتن من از تراکتورسازی شعار لازم نیست و به آقای زینی‌زاده هم اعلام کرده‌ام هر موقع انتظاری که از من داشته‌اید، برآورده نشد در یک جلسه پنج دقیقه‌ای به من اطلاع داده و مرا برکنار کنید و من 230 میلیونی را که تا به این موقع گرفته‌ام، برمی‌گردانم و می‌روم.

سرمربی سابق تیم‌های پایه کشور گفت: من برای پول به تبریز نیامده‌ام و دوست دارم از جان و دل به تراکتور خدمت کنم و از هواداران می‌خواهم اگر نتیجه و عملکرد بازی فردا رضایتشان را جلب نکرد، بر علیه من شعار سر دهند و با بازیکنان که در واقع سرمایه اصلی این باشگاه هستند کاری نداشته باشند.

انتهای پیام/60002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول