اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی گلپایگانی:

امروز به برکت نظام طلاب حوزه در تریبون‌های جامعه جهانی حضور دارند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز به برکت نظام طلاب حوزه در بزرگ‌ترین تریبون‌های جامعه جهانی حضور دارند در حالی که طلاب در دوره پهلوی مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

امروز به برکت نظام طلاب حوزه در تریبون‌های جامعه جهانی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) رشت با اشاره به اینکه میرزا کوچک روحانی بزرگی بود، اظهار کرد: میرزا کوچک در مقابل قلدری رضاخان که کمر به نابودی دین بسته بود قیام کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه روزگاری این مرد جنایتکار رنج‌هایی را به میرزاکوچک تحمیل کرده بود، افزود: در آن زمان اجازه نمی‌دادند که طلاب عمامه به سر باشند.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی طلاب حوزه آزادانه و سرافراز در همه جا حضور دارند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: امروز به برکت نظام طلاب حوزه در بزرگ‌ترین تریبون‌های جامعه جهانی حضور دارند در حالی که طلاب در دوره پهلوی مورد تعقیب قرار می‌گرفتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری حوزه علمیه‌ امیرالمؤمنین رشت را پایگاهی برای امام زمان (عج) دانست و خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور علما و روحانیون بزرگی از این پایگاه برمی‌خیزند.

به گزارش فارس فاز نخست حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) رشت بزرگترین حوزه علمیه خاورمیانه با حضور آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان افتتاح شد.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول