اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

گلزار شهدای ورامین گلباران شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مردم و مسئولان گلزار شهدای ورامین گلباران شد.

گلزار شهدای ورامین گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش مردم و مسئولان شهرستان ورامین با حضور در گلزار شهدای سیدفتح‌الله و حسین‌رضا این شهرستان به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در این آیین معنوی که با حضور تعدادی از مسئولان و مردم شهیدپرور ورامین برگزار شد، مزار شهدای گمنام مدفون در گلزار شهدای حسین‌رضا و سیدفتح‌الله گلباران شد.

مردم با نثار شاخه‌های گل، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و با شست‌وشوی قبور مطهر این شهدا با گلاب ناب، یاد و خاطره حماسه‌‌سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

اقتدار امروز ایران مرهون خون شهدا است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این آیین گفت: حضور پرشکوه مردم و مسئولان شهرستان در این آیین گلباران نشان از ارادت آن‌ها به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی افزود: اگر امروز اقتدار و عزت داریم این اقتدار را مرهون شهدا، جانبازان و ایثارگرانی هستیم که جان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهدا رفتند اما نام و راه آنها برای همیشه زنده خواهد ماند، فرهنگ شهادت می‌تواند انقلاب اسلامی را برای همیشه جاودانه کند.

امام جمعه موقت ورامین اظهار امیدواری کرد تا در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، شاهد ادامه راه شهدا و نابودی مکر و حیله استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام/2462/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول