اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خبر داد

اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی در 17 مدرسه ‌اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: در 17 مدرسه شهرستان اردستان با 4هزار نفر روز طرح‌های هجرت دانش آموزی اجرا شده است.

اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی در 17 مدرسه ‌اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سرهنگ سید هدایت الله نورزاده پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح اردوهای هجرت 3 دانش آموزی در محل امامزاده آقاعلی عباس شهر بادرود با بیان اینکه طرح اردوهای هجرت توسط بسیج سازندگی و با همکاری آموزش و پرورش اردستان و زواره انجام شده است، اظهار کرد: طرح‌های بسیج سازندگی در زمینه‌های زیباسازی مدارس، ساخت سرویس‌های بهداشتی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ آمیزی مدارس بوده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های بسیج سازندگی به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: طرح هجرت دانش آموزی یکی از بهترین و ارزشمندترین برنامه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی است که برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای ولی امر مسلمین و مقام عظمای ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان از اعزام 140 نفر در غالب گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم شهرستان خبر داد و افزود: آن چیزی که در اردوهای جهادی دنبال می‌شود تعاون، همکاری و افزایش بعد معنوی است.

انتهای پیام/2301/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول