اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی:

جشن عاطفه‌ها در مدارس، میادین و مصلا‌های نماز جمعه برگزار می‌شود

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم مهرماه برگزار می‌شود.

جشن عاطفه‌ها در مدارس، میادین و مصلا‌های نماز جمعه برگزار می‌شود

علیرضا امیرفخریان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه دهم مهرماه در مدارس و پنج‌شنبه یازدهم مهرماه در سطح شهر و میادین پر تردد و جمعه دوازدهم مهرماه در مصلا‌های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه 10 مهرماه زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور استاندار و مسئولین ارشد استانی در دبستان شاهد طاها ناحیه پنج مشهد برگزار خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند کمک‌های خود را اهدا کنند.

فخریان در ادامه گفت: پنج‌شنبه 11 مهرماه نیز در شهر مشهد حدود 120 پایگاه در میادین و معابر پر رفت و آمد دایر خواهند بود که از ساعات اولیه صبح آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی اعم از (نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس) خواهند بود که ما بیشتر وجه نقد را برای کمک به این عزیزان در نظر داریم.

وی در رابطه با مبلغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه سال گذشته گفت: مبلغ 5 میلیارد و 901 میلیون و 481 هزار ریال در جشن عاطفه‌های سال 91 جمع‌آوری شد.

فخریان همچنین افزود: امیدواریم امسال حضور مردم خیر و نیک‌اندیش ما پررنگ‌تر باشد تا بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌های امسال مبلغ 14 میلیارد ریال از طرف مردم نوع‌دوست اهدا شود.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ما در طول سال نیز خدمات معیشتی و کمک تحصیلی به دانش‌آموزان خانواده‌های تحت پوشش خود را داریم اما در جشن عاطفه‌ها که تعاملی بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش است به صورت مشترک به این جشن پرداخته و دانش‌آموزان نیازمند دیگر را نیز تحت پوشش قرار می‌دهیم.

وی همچنین افزود: تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد 23 هزار و 803 نفر دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه و 5 هزار و 189 دانشجو در سطح استان می‌باشند.

انتهای پیام/2202/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول