اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار:

دشمن حجاب زنان مسلمان را هدف قرار داده‌ است

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار گفت: در حال حاضر دشمنان با هدف قرار دادن حجاب زنان مسلمان ایران اسلامی، سعی در کمرنگ کردن حجاب میان زنان و دختران ایرانی دارد.

دشمن حجاب زنان مسلمان را هدف قرار داده‌ است

مریم طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهار اظهار کرد: با هدف پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهر بهار اجرا شد.

وی با بیان اینکه شهدا ارزش بسیاری برای حجاب قائل بودند، افزود: برخی برنامه‌های اجرا شده در پایگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین جوانان، به این موضوع اختصاص دارد.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار بیان داشت: در حال حاضر دشمنان با هدف قرار دادن حجاب زنان مسلمان ایران اسلامی، سعی در کمرنگ کردن و از بین بردن حجاب در بین زنان و دختران ایرانی را دارند.

به گفته وی می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب با توطئه دشمنان در زمینه حجاب مقابله کرد.

طاهری تصریح کرد: در راستای توسعه فرهنگ حجاب، پایگاه‌های مقاومت در سطح حلقه‌های صالحین اقدام به برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب و مسابقه نقاشی با هدف افزایش شناخت کودکان و نوجوانان در این زمینه کرده است.

وی ادامه داد: قرائت وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا در حلقه‌ها، بازدید از موزه دفاع مقدس، ختم قرآن و ارسال پیامک‌هایی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌های مقاومت حوزه فاطمه الزهرا(س) به شمار می‌رود.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار افزود: از دیگر برنامه‌ها خدمت‌رسانی به مادر شهید علی‌حسین نرگسی در روستای باباعلی است.

وی اضافه کرد: تنها فرزند این مادر در سال‌های دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در حال حاضر کسی را ندارد که در کارها به وی کمک کند، در همین راستا بسیجیان با هدف گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار در منزل مادر وی حضور یافتند.

انتهای پیام/89006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول