اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مدت دو هفته برپا شد

فتورئال‌های منصوره کلهری در نگارخانه شیخ صدوق(ره)

نمایشگاه نقاشی مجموعه آثار «منصوره کلهری» از دوم مهر ماه به مدت دو هفته در نگارخانه شیخ صدوق (ره) برپا شد.

فتورئال‌های منصوره کلهری در نگارخانه شیخ صدوق(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، حسین ربیعی از برپایی نمایشگاه فتورئال‌های منصوره کلهری خبر داد و گفت: نمایشگاه نقاشی‌های «منصوره کلهری» در نگار خانه شیخ صدوق (ره) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کارشناس هنری منطقه 20 ادامه داد: این نمایشگاه نخستین کار انفرادی منصوره کلهری است و تا به حال در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری شرکت کرده است.

ربیعی با اشاره  به فعالیت‌های منصوره کلهری ذکر کرد: منصوره کلهری به مدت پنج سال است که در این رشته فعالیت می‌کند و نزدیک به سه سال است که به‌صورت خصوصی این هنر را به علاقمندان در گالری عشایری آموزش می‌دهد.

کارشناس هنری منطقه 20 عنوان کرد: منصوره کلهری متولد سال 63 است و دیپلم طراحی و نقاشی کاردانش دارد و به صورت آزاد فرا گرفته است.

ربیعی افزود: کلهری در سبک فتورئال و با رنگ روغن، سیاه و سفید، مداد رنگی و ... در موضوعات مختلف و به‌صورت آزاد نقاشی می‌کند.

کارشناس هنری منطقه 20 افزود: نمایشگاه تورئال وی از دوم مهر ماه افتتاح شده و تا 18 مهر ماه از ساعت 9 صبح تا 18 به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در پایان افزود: علاقمندان می‌توانند از این آثار در نگارخانه شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، جنب پارک مهران مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) دیدن کنند.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول