اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‏فقیه در جهاد کشاورزی استان سمنان:

بانوان نقش تسهیل‏‌گر را در فعالیت‌‏های کشاورزی بر عهده گیرند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌‏فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بانوان با توجه به جایگاهی که دارند، باید نقش تسهیل‏‌گر را در فعالیت‏‌های کشاورزی بر عهده گیرند.

بانوان نقش تسهیل‏‌گر را در فعالیت‌‏های کشاورزی بر عهده گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز کارگاه آموزشی ارتباط سالم و مؤثر با محیط و دیگران با شرکت حدود 100 نفر از تسهیل‏‌گران زن روستایی و بانوان شاغل در بخش کشاورزی استان سمنان با هدف آشنایی شرکت‏‌کنندگان با سبک‏‌های ارتباطی و نقش ارتباط مؤثر در پیشبرد اهداف و وظایف سازمانی در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در امور بانوان درباره نقش ارتباطات در دنیای امروز و مهارت ارتباط اجتماعی خوب در کمک به داشتن روابط سالم و رضایت‏‌بخش با دیگران مطالبی ارائه کرد.

حجت‏‌الاسلام سعید میرزائیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‏‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز ارتباطات را از دو منظر اسلامی و غیراسلامی مورد بررسی قرار داد.

وی برگزاری همایش یا دوره آموزشی در این ارتباط را مهم برشمرد تا اهداف مقدس مد نظر از جمله خدمت مناسب به هم‏نوع، تأمین منافع مشروع و آزادی تأمین شود.

این مسئول در پایان به موضوع عفاف و حجاب و پوشش زن در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: این پوشش نباید به گونه‌‏ای باشد که عامل جلب نامحرم شود.

یکی از اساتید دانشگاه سمنان نیز با تعریفی از ارتباطات، درباره اجزای ارتباطات و مؤلفه‏‌های اساسی آن توضیح داد و مهارت‏‌های اجتماعی را از جمله عوامل مؤثر در بهره‏‌وری و کیفیت عملکرد سازمانی بیان کرد.

علی قوشچیان در ادامه در ارتباط با موضوعاتی از جمله تسهیل‏‌کننده‏‌های ارتباط، عوامل بازدارنده، کلیدهای برقراری ارتباط مؤثر، انواع مهارت‏‌های ارتباطی، فرآیند کلامی و مراحل آن مطالبی ارائه کرد و در پایان به سئوالات مطرح شده از سوی شرکت‌‏کنندگان پاسخ داد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول