اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن همگن صنایع سنگ استان اصفهان:

صنعت سنگ وضعیت مناسبی ندارد / مسئولان کمک کنند

رئیس انجمن همگن صنایع سنگ استان اصفهان گفت: صنعت سنگ وضعیت مناسبی ندارد که امیدواریم مسئولان کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

صنعت سنگ وضعیت مناسبی ندارد / مسئولان کمک کنند

رضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت نامناسب صنعت سنگ استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه صنعت سنگ وضعیت مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه دارایی هم ارزش افزوده بالایی می‌گیرد و هم مالیات فراوانی از صنعت گران فعال در صنعت سنگ می‌گیرد که باعث مشکلات فراوانی شده است.

*22 واحد در دولت آباد تعطیل شدند

رئیس انجمن همگن صنایع  سنگ استان اصفهان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد 22 واحد ما در دولت آباد تعطیل شدند.

وی بیان کرد: صنعت گران ما نیاز به فیلتر پرس دارند تا عمل تصفیه را انجام دهد اما این دستگاه در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

احمدی با اشاره به این‌که مشکلات زیست محیطی در صنعت سنگ وجود دارد ادامه داد: متاسفانه تصفیه خانه واحدهای صنعتی سنگ به صورت سنتی است که مشکل بزرگی است.

وی تاکید کرد: بازیافت مواد زاید می‌تواند بسیار مناسب باشد البته اگر این کار به طور کامل اجرا شود.

رئیس انجمن همگن صنایع  سنگ استان اصفهان افزود: در حال حاضر حدود1800 تا 2000 واحد در سطح استان اصفهان داریم که حدود 90 درصد این واحدها فعال هستند.

وی ادامه داد: مسئولان فکری به حال این صنعت بکنند  تا مشکلات این صنعت به حداقل برسد چون با این وضعیت صنعت سنگ رو به نابودی می‌رود.

احمدی در پایان ابراز ابراز امیدواری کرد: وزیر جدید صنعت و معدن کمک بیشتری به صنعت سنگ داشته باشد تا مشکلات این صنعت حل شود.

انتهای پیام/63015/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول