اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

ارتقای میزان رضایتمندی عمومی از عوامل مهم انتخاب دلبری بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب دلبری به عنوان شهردار قم را بالا رفتن میزان رضایتمندی عمومی از شهرداری عنوان کرد.

ارتقای میزان رضایتمندی عمومی از عوامل مهم انتخاب دلبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان چهارشنبه‌شب پس از پایان جلسه شورای شهر قم که منجر به انتخاب محمد دلبری به عنوان شهردار قم شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم پس از روز تحلیف وارد بحث انتخاب شهردار شد و کمیته‌ای در این زمینه تشکیل شده و معیارهای لازم در این خصوص تدوین شد.

وی مقبولیت اجتماعی، آشنایی با شهر، روحیه تعامل، حفظ بیت‌المال، جامع‌نگری، تحول‌گرایی، قانون‌مداری و... را از جمله این ویژگی‌ها و معیارها دانست و افزود: در ابتدای امر بررسی اولیه در خصوص 15 نفر آغاز شد و پس از بررسی‌های لازم در نهایت پنج نفر که در سطح ملی مدیریت کرده بودند، انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه سه گزینه از این افراد به شورای شهر دعوت شده و برنامه‌های خود را ارائه کردند، افزود: در جلسه امشب نیز برنامه‌های مهندس دلبری به اعضا ارائه شد و به پرسش‌های اعضا پاسخ گفت.

وی بیان کرد: پس از اینکه آقای دلبری برنامه‌های خود را ارائه کرد، شورای شهر اقدام به رای‌گیری در خصوص انتخاب شهردار کرد و در نهایت 19 نفر از 21 عضو شورای شهر به آقای دلبری رای دادند و امیدواریم که در 4 سال آینده شاهد وجود تعامل خوبی بین شهرداری و شورای شهر باشیم.

ذاکریان تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، برقراری ارتباط با نخبگان، حوزه،‌ مراجع تقلید و همچنین دستگاه‌ها و نهادها را از جمله انتظارات شورای شهر از شهردار قم دانست و بیان داشت: امیدواریم که اعضای شورای شهر بتوانند در طول 4 سال فعالیت خود عمران و آبادانی شهر را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

وی با تقدیر از رسانه‌ها که در خصوص انتخاب شهردار فضای عمومی جامعه را مدیریت کردند، اضافه کرد: فضای انتخاب شهردار به خوبی مدیریت شد و در نهایت نیز به انتخاب خوبی رسیدیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب دلبری به عنوان شهردار قم را بالارفتن میزان رضایتمندی عمومی از شهرداری عنوان کرد و ادامه داد:‌ آقای دلبری اعلام کرده‌اند که برنامه 5 ساله شهرداری را در مدت زمان 4 سال اجرایی کند.

انتهای پیام/2258/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول