اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان:

جایگزین شدن سیستم‌های الکترونیکی در فعالیت‌های بانکی نماد خوداتکایی است

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان گفت: تحریم‌ها علیه ایران نتیجه عکس داشت تا جایی که توانستیم در این مدت با پیشرفت‌های قابل قبول، سیستم‌های نوین الکترونیکی را جایگزین سیستم‌های سنتی در بانک‌ها بکنیم.

جایگزین شدن سیستم‌های الکترونیکی در فعالیت‌های بانکی نماد خوداتکایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حاجی عباسی شامگاه چهارشنبه در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس، مدیران، معاونین، کارشناسان و بازرسین شعب بانک ملی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگرچه جنگ زمانی بر کشور ما تحمیل شد که نیروهای مسلح ما انسجام نداشتند اما قدرت و نیروی ایمان برتری آنان نسبت به دشمنان را ثابت کرد.

به گفته وی، دشمنان نظام اسلامی در آن دوران علاوه بر تحمیل یک جنگ نابرابر، اقدام به توطئه‌های تفرقه‌افکنانه در مناطق قومیتی کشور کردند اما رهبری‌های داهیانه امام راحل و روحیه ولایتمداری و ایثارگری تمامی این ترفندها را بی‌اثر کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: آنها با هدف ساقط کردن انقلاب نوپای ایران این برنامه‌ها را طراحی و اجرا کردند اما چون انقلاب اسلامی، مردمی و از آموزه‌های دین اسلام سرچشمه گرفته بود، وعده خداوند مبنی بر پیروزی مسلمانان بر جبهه کفار محقق شد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان اضافه کرد: ملت ایران، ملتی غیور، مسلمان و متعهد به دستورات دین هستند و در زمانی که در محاصره نظامی قرار می‌گیریم، فرزندان عاشوراییم، زمان تحریم‌های اقتصادی فرزندان بنیانگذار انقلاب اسلامی و زمان تحریم سیاسی با مشت‌های آهنین بر دهان استکبار می‌کوبیم.

عباسی به دوران دفاع مقدس و همت رزمندگان برای پیروزی در میدان نابرابر جنگ اشاره و عنوان کرد: امروز کارکنان بانک‌ها سیره و روش رزمندگان در ارائه خدمت را در پیش گرفته‌اند و همین امر رضایتمندی در جامعه مخاطبین این بانک را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده است بلکه صدای تانک و توپ و تفنگ در قالب‌های دیگری علیه ما به صدا درمی‌آیند و مقابله با این جنگ نیاز به برنامه بیشتری دارد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان تاکید کرد: اکنون نباید کار را در هشت ساعت اداری خلاصه کنیم بلکه اگر می‌خواهیم به موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کنیم نباید محدودیت زمانی برای خود قائل باشیم.

عباسی خاطرنشان کرد: با کار بیشتر و اهتمام جدی‌تر می‌توان دغدغه‌های رهبری در خصوص ارائه خدمت واقعی به مردم و رضایتمندی آنان را محقق کرد.

وی در پایان به پیشرفت‌های بانک‌های کشور و بانک ملی اشاره کرد و جایگزین کردن سیستم‌های الکترونیکی و تمام اتوماتیک را نتیجه خوداتکایی ملت ایران و عبور از تحریم‌ها عنوان کرد.

در پایان این مراسم از اعضای فعال پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل العباس بانک ملی تجلیل شد.

انتهای پیام/79001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول