اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 جهادگر سمیرمی

اختتامیه اردوهای جهادی شهرستان سمیرم برگزار شد

با حضور 150 جهادگر سمیرمی اختتامیه اردوهای جهادی سمیرم برگزار شد.

اختتامیه اردوهای جهادی شهرستان سمیرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، فرمانده سپاه ناحیه سمیرم امشب در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی این شهرستان اظهار کرد: بسیج با مبنا قرار دادن سخنان رهبر انقلاب به مسائل اقتصادی و سازندگی کشور وارد فعالیت در عرصه‌های مختلف شده است که نتایج درخشانی داشته است.

وی به نقش اجرای اردوهای جهادی در تحقق حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی از نظر اقتصادی هزینه‌های عمرانی دولت را کاهش می‌دهد و موجب تسریع در انجام پروژه‌ها می‌شود.

حسن عجمی خدمت‌رسانی به مناطق محروم، خودسازی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را از اهداف این طرح ملی دانست و افزود: در این دوره از اردوهای جهادی 300 دانش‌آموز و 220 دانشجوی سمیرمی در فعالیت‌های مختلف طرح توانستند سربلند باشند.

وی تصریح کرد: جهادگران در بخش‌های مختلف اردوهای جهادی در عرصه های عمرانی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی و علمی در مناطق محروم شهرستان های به انجام فعالیت‌هایی از جمله تعمیر و بازسازی مدارس، حرص درختان سبز، غبارروبی مساجد و برگزاری کلاس‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه سمیرم ادامه داد: در مناطق محروم شهرستان سمیرم 10 گروه جهادی از دیگر شهرستان‌ها حضور داشتند تا بتوانند با ازخودگذشتگی در راه اسلام و انقلاب قدم برداشته و به خدمت‌رسانی به مردم این مناطق بپردازند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه جهادی جهادگران، اضافه کرد: جهادگران باید در حفظ این روحیه کوشا باشند و هدف آنان استمرار و ماندگاری این حرکت بزرگ باشد تا بتوانند در آبادانی این انقلاب سهیم باشند.

این مسئول فرهنگ حاکم بر اردوی‌های طرح هجرت را نشات گرفته از ارزش‌های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و حرکت جهادی مسئولین شهرستان سمیرم لازمه حل مشکلات این شهرستان است و مسئولین باید آگاه باشند بدون تقویت این روحیه مشکلی حل نخواهد شد.

انتهای پیام/2301/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول