اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

مردم برای انجام تذکر لسانی در جامعه تشویق شوند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: مردم باید برای انجام تذکر لسانی در جامعه تشویق شوند تا امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شود.

مردم برای انجام تذکر لسانی در جامعه تشویق شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری عصر امروز در همایش هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر بسیج خواهران شاهرود که با حضور بیش از 200 نفر در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خوش‏آمدگویی به بسیجیان اظهار داشت: امروز در راه رسیدن به قله پیشرفت تمدن اسلامی هستیم و باید جامعه را اسلامی کنیم و آنچه مد نظر مقام معظم رهبری در سبک زندگی اسلامی است، محقق شود. 

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و بعد دیگران را بسازیم؛ چرا که اگر خود را آماده نکنیم، نمی‌توانیم برای دیگران الگوی عملی و عینی معروف باشیم. 

وی تأکید کرد: باید با امر به معروف و نهی از منکر خود را بسازیم و سپس جامعه را آگاه کنیم و بدانیم که باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان سوء‏استفاده نکنند. 

مطهری بیان کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم تا تذکر لسانی در جامعه گسترش یابد و این نیاز به آموزش و تمرین دارد و هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر این وظیفه را بر عهده دارند. 

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی همیشه تلاش می‏‌کنند تا از ما نقطه ضعفی بگیرند و آن را بزرگ کنند و باید هوشیار و آگاه با عمل درست، به دست دشمنان بهانه‏‌ای ندهیم. 

مطهری تصریح کرد: جامعه با امر به معروف و نهی از منکر زنده و پویاست و باید مراقب باشیم که دشمن تلاش می‌کند، این سرزندگی و پویایی را از ما بگیرد.

 در پایان این همایش از فعالان امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج خواهران با اهدای لوح و هدیه‏‌ای تجلیل شد. 

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول