اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شش تکواندوکار

اردوی تیم ملی تکواندو در اردبیل آغاز شد

جهت برگزاری اردوی یک هفته‌ای تیم ملی تکواندو وارد اردبیل شد.

اردوی تیم ملی تکواندو در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشورمان عصر امروز برای برگزاری اردویی یک هفته‌ای وارد اردبیل شد تا خود را برای رقابت‌های روسیه آماده کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در بدو ورود به اردبیل گفت: این اردو جهت آمادگی بهتر تیم ملی برای حضور در مسابقات هنرهای رزمی سن پترزبورگ روسیه به مدت یک هفته در اردبیل برپا می‌شود.

مرتضی کریمی افزود: در این اردو 10 تکواندوکار حضور دارند که پس از پایان این اردو شش تکواندوکار آماده در قالب تبم ملی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تیم ملی در طول برپایی اردو و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر روز قبل از ظهر در پایگاه قهرمانی شهید جدی اردبیل و بعد از ظهر نیز در سالن فجر سرعین تمرینات جدی خود را انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: مسابقات هنرهای رزمی روسیه در 13 رشته رزمی برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندو کشورمان به دعوت فدراسیون جهانی به عنوان یکی از هشت تیم برتر تکواندو جهان اول و دوم آبانماه در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/62006/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول