اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا انجام می‌شود

تشییع پیکر 3 شهید گمنام در طالقان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از تشییع پیکرهای پاک 3 شهید گمنام در شهرستان طالقان خبر داد.

تشییع پیکر 3 شهید گمنام در طالقان

حمیدرضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، صبح روز پنجشنبه چهارم مهر ماه برنامه معنوی تشیع پیکر این شهدای گلگون‌کفن با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی و عموم شهروندان ولایی و شهیدپرور شهرستان طالقان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به طور قطع حضور گسترده مردم شهرستان طالقان و آخرین وداع آنها با این شهدای گمنام، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهیدان (ره) خواهد بود.

عسگری تاکید کرد: همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که ارزش حفظ و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس کمتر از حضور در جبهه‌های جنگ نیست، همه ما وظیفه داریم که با تمام توان پیام شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ما باید برای تداوم راه شهدا تلاش کرده و اجازه ندهیم که با غفلت شهدا و امام شهیدان از ما گلایه‌مند باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با تاکید بر اینکه حضور مردم در مراسم معنوی وداع با شهدای جنگ تحمیلی پیام‌های بسیاری همراه خواهد داشت؟ گفت: وقتی نسل جوان در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدا به ویژه شهدای گمنام حاضر می‌شوند، به این معنی است که به راه آنها باور داشته و این راه را با قدرت ادامه خواهند داد.

لازم به توضیح است، مراسم وداع با 3 شهید گمنام دفاع مقدس صبح روز پنجشنبه چهارم مهر ماه از مسجد جامع طالقان به سمت مزار شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول