اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دولت با توسل به مشی عادلانه اهداف خود را عملیاتی کند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم دولتی که با شعار اعتدال گام به عرصه گذاشت با دوری از افراط و تفریط و با توسل به مشی عادلانه اهداف خود را عملیاتی کند.

دولت با توسل به مشی عادلانه اهداف خود را عملیاتی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 3 مرحله‌ای که برای نظام دینی وجود دارد گام اول آن قیام انقلاب برای خدا بوده و دوم اینکه در اوج قدرت، عدالت برقرار شود و حاکمیت و حکومت بر پایه عدل و اعتدال و عدالت باشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: گاه زد و بندهای سیاسی شکل می‌گیرد و این جایگاه دشمنی‌ها و عداوت‌ها می‌شود لذا برپایی اعتدال و عدالت نباید در زیر زد و بندهای سیاسی و دشمنی‌ها له شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انسجام و ائتلاف اجتماعی و رسیدن به اهداف عادلانه اگر در حکومت‌ها نباشد جوامع را به سوی فروپاشی می‌برد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه آرمان و عدالت محور شکل گرفته و امیدواریم که به اهداف خود برسد.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم دولتی که با شعار اعتدال گام به عرصه گذاشت با دوری از افراط و تفریط و با توسل به مشی عادلانه اهداف خود را عملیاتی کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت بالایی برخوردار است و مردم آن در همه عرصه‌ها از هوش بالایی برخوردار هستند و تراز آن نباید بر پایه جمعیت و وسعت باشد بلکه براساس استعدادهای ناب برای آن تصمیم گرفته شود.

وی گفت: این استان و جوانان آن در کشور به مانند نگینی می‌درخشند که کمتر از ظرفیت انسانی آن در مدیریت‌ها استفاده شده است.

آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار داشت: 10 درصد آب کشور، 20 درصد جنگل‌های زاگرس و 25 درصد نفت کشور در این استان است که با همه این‌ها وضعیت نامناسب کنونی را دارد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به علل محرومیت‌ها اشاره کرد و گفت: هرچه که هست استان ما در موقعیت خود نیست و امیدواریم که در کنار هم با تعامل و اعتدال از محرومیت‌ها بگذریم.

آیت‌الله ملک‌حسینی خطاب به وزیر کشور گفت: از رحمانی فضلی می‌خواهم که صدای مردم این استان را به گوش مسئولان کشور برساند تا اینکه برای خروج از محدودیت‌ها فرجی شود.

انتهای پیام/2571/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول